Acords del Claustre i Consell de Govern
Acords de la sessió
[05/05/2025] Consell de Govern
1. Afers Econòmico-pressupostaris:
1.1. Aprovació del projecte de pressupost de la UAB per al 2025 [+]
2. Propostes de normatives:
2.1. Informació sobre normes transitòries referents a estructures
2.2. Aprovació, si escau, de la Política de Drets Humans de la Universitat Autònoma de Barcelona
2.3. Modificació del Reglament de Personal Acadèmic (professorat substitut) [+]
3. Torn obert de paraules
1.1. Aprovació del projecte de pressupost de la UAB per al 2025
Acord 36/2025, de 5 de maig, del Consell de Govern
Vistos els criteris bàsics per a l'elaboració del pressupost de la UAB per a l'exercici 2025 aprovats per Acord de Consell de Govern de 20 de març de 2025.
Vist que la Comissió d’Economia i d’Organització en sessió de 9 d’abril de 2025 va informar favorablement del projecte de pressupost de la UAB per a l’exercici 2025.
Atès que l'article 52,o) dels Estatuts de la UAB estableix que correspon al Consell de Govern proposar al Consell Social perquè l’aprovi el pressupost anual, i que l'article 195 disposa que el gerent elabora el projecte de pressupost, d'acord amb les directrius de l'Equip de Govern i dels criteris bàsics aprovats pel Consell de Govern i pel Consell Social.
Vist l'article 3 del Reglament de Consell de Govern pel que fa a les competències del Consell de Govern.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar el projecte de pressupost de la UAB per a l’exercici 2025, que s'annexa (DOC).
SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar al gerent l'execució i el seguiment d’aquests acords.
QUART. Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Economia per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
2.3. Modificació del Reglament de Personal Acadèmic (professorat substitut)
Acord 37/2025, de 5 de maig, del Consell de Govern
Vist l’article 77 i següents de la Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari (LOSU) que regula el personal docent i investigador laboral de les universitats públiques i vist l’article 80 que regula la figura del professorat substitut.
Vist que en data 17 de novembre de 2010 el Consell de Govern va aprovar el text refós corresponent al Reglament de Personal Acadèmic de la UAB el qual s’ha modificat en diverses ocasions, la darrera en data 12 de març de 2024, que regula a partir de l’article 23 Quater la figura del professor substitut.
Vist l'article 18.4 a de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 15 de juliol de 2009, pel que fa a les competències de la Comissió de Personal Acadèmic, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d’aprovar el Consell de Govern sobre disposicions normatives en matèria de personal acadèmic i de personal investigador en formació.
Vist que la Comissió de Personal Acadèmic té prevista sessió per al dia 23 d’abril de 2025 a la qual s’informarà la modificació del Reglament de Personal Acadèmic pel que fa a la figura del professorat substitut.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar la modificació del Reglament de Personal Acadèmic pel que fa a la figura del professorat substitut, de conformitat amb l'annex adjunt (DOC).
SEGON. Establir la seva entrada en vigor a partir del dia següent a l’aprovació del Consell de Govern.
TERCER. Comunicar el present acord a la vicerectora de Personal Acadèmic, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
Documents relacionats