S'obre la inscripció per la Jornada Let's Go

Jornada de tancament dels projectes innovadors d'aprenentatge d'anglès

Crear ponts entre la universitat i l’institut ha estat l'objectiu dels projectes que el proper dimecres, 27 de gener, es tanquen en una jornada virtual a la UAB. L'acte posa punt final als projectes Let’s Go i Date, per al foment de l’aprenentatge de l’anglès a secundària. Hi han treballat conjuntament entitats socials, centres educatius i la comunitat universitària, coordinats per la FAS.

ECIU University spring challenges green

Ampliada l'oferta de reptes de l’ECIU University

L'ECIU University busca fer un impacte real a la societat a través de la resolució de nous reptes, la inscripció dels quals ja és oberta. D'entre els trenta reptes programats per al 2n semestre, la UAB n’ofereix quatre.

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Acords del Consell de Govern de la UAB

El Consell de Govern de la UAB, reunit el dia 15 de gener en sessió extraordinària, ha aprovat tres mesures excepcionals relatives a l’avaluació que es mantindran durant el curs 2020-2021 donada la situació d’emergència sanitària generada per la Covid-19.

Euraxess

La UAB renova el distintiu HR Excellence in Research

La UAB ha renovat el segell HR Excellence in Research, una distinció de la Direcció General de Recerca i Innovació de la Comissió Europea que reconeix l’esforç per millorar la contractació i els drets dels investigadors.

ProfesFilologiaDireccioIEC

Tres professors de la UAB, al capdavant de la Societat Catalana de Llengua i Literatura

Els professors del Departament de Filologia Catalana Daniel Casals i Martorell i Francesc Foguet i Boreu, i la professora del Departament de Traducció i d’Interpretació de la UAB Montserrat Bacardí i Tomàs, han estat elegits president, secretari i vocal, respectivament, de la Junta de la Societat Catalana de Llengua i Literatura, filial de l’Institut d’Estudis Catalans.