JocsFlorals_2021

Arriba la quarta edició dels Jocs Florals de la UAB

A partir del 15 de febrer fins al 15 de març d'enguany queda obert el termini per poder presentar-se al concurs dels Jocs Florals que organitzen el Consell d'Estudiants i les facultats de Traducció i d'Interpretació, de Ciències de l'Educació i de Filosofia i Lletres, amb el suport de la Unitat de Dinamització Comunitària. L'objectiu és reconèixer el talent per a escriure dels estudiants.

JoseManuelPerezTornero

José Manuel Pérez Tornero, membre del Consell d'Administració d'RTVE

El catedràtic de Periodisme a la Facultat de Ciències de la Comunicació ha estat escollit dijous, 25 de febrer, membre del Consell d’Administració de la Corporación de Radio y Televisón Española (RTVE) pel Congrés dels Diputats. Pérez Tornero serà escollit President del Consell properament.

Els tres guanyadors del premi

Millor projecte d’investigació sobre Dret Financer i Tributari

Els professors de la Facultat de Dret, Zuley Fernández, Miguel Ángel Sánchez Huete i José Antonio Fernandez, són els autors d'un projecte de recerca considerat el millor projecte d’investigació sobre Dret Financer i Tributari del 2020, que ha guanyat els Premis Jurídics Ferrer Eguizábal.