La UAB Aposta pel coneixement i la innovació

Acords del Claustre i Consell de Govern

Acords de la sessió

[10/01/2024] Comissió d'Economia i d'Organització

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior [+]

2. Informe dels vicerectors 

3. Ratificació de les tarifes dels serveis prestats pel FUAB 2024 [+]

4. Ratificació de tarifes dels serveis prestats del CSUC 2024 [+]

5. Ratificació de les tarifes dels serveis prestats per la FHCV 2024 [+]

6. Ratificació de les tarifes dels serveis prestats per SIGMA 2024 [+]

7. Aprovació de les modificacions de crèdit a 18 de desembre de 2023 [+]

8. Aprovació del suplement de crèdit de 20 de desembre de 2023 [+]

9. Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació de: 

9.1. Serveis de manteniment i suport, gestió integral i allotjament al núvol del programari Universitas XXI [+]

9.2. Subministrament instal·lació i configuració d'equipament informàtic per a l’actualització i ampliació de la xarxa sense fils de la Universitat Autònoma de Barcelona, així com els serveis de suport i manteniment posteriors a la implantació [+]

10. Modificacions RLT del PTGAS de la UAB any 2022 [+]

11. Assumptes de tràmit 

12. Torn obert de paraules 

 

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

Acord 01/2024, de 10 de gener de la Comissió d'Economia i d'Organització

Aprovar l’acta de la sessió anterior del dia 29 de novembre de 2023 (DOC)

 

 3. Ratificació de les tarifes dels serveis prestats pel FUAB 2024

Acord 02/2024, de 10 de gener de la Comissió d'Economia i d'Organització

Atès que el Fundació UAB (FUAB) és un mitjà propi d’aquesta Universitat al qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a activitats vinculades a la transferència del coneixement i l’impacte social.

Vist el document en el qual es descriuen les tarifes pels serveis prestats per la Fundació UAB quan actua com a mitjà propi de la UAB i que la vigència de les mateixes és per a l’exercici 2024.

Vist l'article 17.1. lletra d) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats per la Fundació UAB (FUAB) com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2024, que s’annexa. (DOC)

SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.

 

4. Ratificació de tarifes dels serveis prestats del CSUC 2024 

Acord 03/2024, de 10 de gener de la Comissió d'Economia i d'Organització

Atès l'acord de la Comissió Executiva del CSUC de 20 de novembre de 2023 pel qual s’acorda aprovar les tarifes pels serveis prestats i la seva política de facturació per a l’exercici 2024.

Vist l’Acord GOV/173/2013, de 10 de desembre, pel qual es va ratificar la dissolució del CBUC per absorció per part del Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya (CESCA) i que passà a denominar-se Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) el qual va assumir els objectius del CBUC.

Atès que l’article 26.2 dels Estatuts del CSUC estableix que l’aprovació de les correspon al Consell de Govern, qui podrà delegar-ho, si escau, en la Comissió Executiva; així mateix regula que les tarifes del CSUC en la seva actuació com a mitjà propi instrumental i servei tècnic de les institucions consorciades requerirà la ratificació d’aquestes.

Atès que la UAB és una de les entitats consorciades en el CSUC i que, per tant, les tarifes abans esmentades requereixen la ratificació d'aquesta Universitat.

Vist l'article 17.1. lletra d) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats pel Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) per a l’exercici 2024, que s’annexa. (DOC)

SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.

QUART. Comunicar els presents acords al comissionat del rector per a les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació i a la vicegerent d'Economia per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 

5. Ratificació de les tarifes dels serveis prestats per la FHCV 2024

Acord 04/2024, de 10 de gener de la Comissió d'Economia i d'Organització

Atès que la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) és un mitjà propi d’aquesta Universitat al qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a la prestació de serveis necessària per desenvolupar l’activitat docent i de suport a la recerca vinculada a la docència del Grau de Veterinària i dels diferents programes de postgrau en medicina veterinària d’animals de companyia i equins.

Vist el document en el qual es descriu la tarifa única pels serveis prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) de la UAB quan actua com a mitjà propi de la UAB i que la vigència de les mateixes és d’un any comptador des de l’1 de gener de 2024.

Vist l'article 17.1. lletra d) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Ratificar la tarifa única pels serveis prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2024 amb efectes des de l’1 de gener de 2024, segons document que s’annexa. (DOC)

SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.

 

6. Ratificació de les tarifes dels serveis prestats per SIGMA 2024

Acord 05/2024, de 10 de gener de la Comissió d'Economia i d'Organització

Atès que SIGMA Gestió Universitària A.I.E és un mitjà propi d’aquesta Universitat a la qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a activitats de gestió acadèmica dirigides tant a la comunitat UAB com al públic en general.

Vist el document que recull les tarifes dels encàrrecs de gestió de SIGMA Gestió Universitària A.I.E com a mitjà propi de la UAB les quals tindran vigència amb efectes des de l’1 de gener de 2024 fins al 31 de desembre de 2024.

Vist l'article 17.1. lletra d) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats per SIGMA Gestió Universitària A.I.E com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2024 amb efectes des de l’1 de gener de 2024, que s’annexa. (DOC)

SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.

 

7. Aprovació de les modificacions de crèdit a 18 de desembre de 2023

Acord 06/2024, de 10 de gener de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vista la proposta d’aprovació de les modificacions de crèdit de data 18 de desembre de 2023.

Vistos els acords d’aquesta Comissió de data 22 de febrer de 2023, de 22 de març de 2023, de 19 d’abril de 2023, 16 de maig de 2023, 21 de juny de 2023, 20 de setembre de 202, 18 d’octubre de 2023 i 29 de novembre de 2023.

Vistos els articles 210 i 211 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic i que el pressupost anirà acompanyat de les seves bases d’execució.

Vistos els article 6 i 9 de les bases d’execució del pressupost de la UAB pel 2023 aprovat per Acord de Consell de Govern de 14 de desembre de 2022 i per Acord del Consell Social de 21 de desembre de 2022 pel que fa a les modificacions de crèdit els quals preveuen que són les alteracions de les partides pressupostàries aprovades inicialment, i que aquestes poden provenir de transferències de crèdit entre diverses partides i articles, traspàs de crèdits entre diversos centres de cost i traspàs de crèdit entre diversos centres de cost.

Vist l'article 17.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Aprovar les modificacions de crèdit a data 18 de desembre de 2023, segons document que s’annexa. (DOC)

SEGON. Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

8. Aprovació del suplement de crèdit de 20 de desembre de 2023

Acord 07/2024, de 10 de gener de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vista la proposta d’aprovació del suplement de crèdit a data 20 de desembre de 2023.

Vistos els articles 210 i 211 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic i que el pressupost anirà acompanyat de les seves bases d’execució.

Vist l’article 10 de les bases d’execució del pressupost de la UAB pel 2023 aprovat per Acord de Consell de Govern de 14 de desembre de 2022 i per Acord del Consell Social de 21 de desembre de 2022 pel que fa als suplements de crèdit i els crèdits extraordinaris.

Vist l'article 17.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Aprovar el suplement de crèdit a data 20 de desembre de 2023, segons document que s’annexa.(DOC)

SEGON. Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

9.1. Serveis de manteniment i suport, gestió integral i allotjament al núvol del programari Universitas XXI

Acord 08/2024, de 10 de gener de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vist el document acreditatiu d’existència de crèdit de la contractació núm. 34/2023 Serveis de manteniment i suport, gestió integral i allotjament al núvol del Programari Universitas XXI amb la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2023, aprovat per Acord consell de Govern de 14 de desembre de 2022 i per Acord del Consell Social de data 21 de desembre de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació núm. 34/2023 Serveis de manteniment i suport, gestió integral i allotjament al núvol del Programari Universitas XXI amb la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’annexa.(DOC)

SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

9.2. Subministrament instal·lació i configuració d'equipament informàtic per a l’actualització i ampliació de la xarxa sense fils de la Universitat Autònoma de Barcelona, així com els serveis de suport i manteniment posteriors a la implantació 

Acord 09/2024, de 10 de gener de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vist el document acreditatiu d’existència de crèdit de la contractació núm. CONT-108/2023 del subministrament instal·lació i configuració d'equipament informàtic per a l’actualització i ampliació de la xarxa sense fils de la Universitat Autònoma de Barcelona, així com els serveis de suport i manteniment posteriors a la implantació.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2023, aprovat per Acord consell de Govern de 14 de desembre de 2022 i per Acord del Consell Social de data 21 de desembre de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació número CONT-108/2023 del subministrament instal·lació i configuració d'equipament informàtic per a l’actualització i ampliació de la xarxa sense fils de la Universitat Autònoma de Barcelona, així com els serveis de suport i manteniment posteriors a la implantació, segons document que s’annexa. (DOC)

SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

10. Modificacions RLT del PTGAS de la UAB any 2022

Acord 10/2024, de 10 de gener de la Comissió d'Economia i d'Organització 

Vist l’article 74 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril per la qual s’aprova l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (EBEP), que preveu que les administracions públiques han d’estructurar la seva organització a través de relacions de llocs de treball o d’altres instruments organitzatius similars que comprenguin, almenys, la denominació dels llocs, els grups de classificació professional, els cossos o escales, si s’escau, a que estiguin adscrits, els sistemes de provisió i les retribucions complementàries. Aquests instruments són públics.

Vist l’article 158 dels Estatuts de la UAB, aprovats per Decret 237/2003, de 8 d’octubre, pel que fa a l’aprovació de la relació de llocs de treball del Personal Tècnic de Gestió i d’Administració i Serveis (PTGAS).

Vist l'article 17.2 lletra b) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització, en matèria de relació de llocs de treball del Personal Tècnic de Gestió d’Administració i Servei.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER.- Informar favorablement de la proposta de relació de llocs de treball del Personal d’Administració i Serveis de la UAB corresponent a l’exercici 2022, que s'annexa (DOC)

SEGON.- Elevar aquesta proposta al Consell de Govern perquè exerceixi les seves competències.

TERCER.- Encarregar al vicerector d’Organització l'execució i el seguiment d'aquests acords.

QUART.- Comunicar els acords al gerent per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los  efectius.

 

 

Documents relacionats