Modalitats de pagament
Modalitats de pagament
La UAB accepta diferents formes de pagament, però no totes són aplicables a tots els programes. Alguns màsters i postgraus ofereixen també la possibilitat de fraccionar el pagament. Per conèixer en detall les formes de pagament i la possibilitat de fraccionar-lo, consulta la fitxa del programa que t'interessa a l'oferta de màsters i postgraus propis UAB.
Les formes de pagament més habituals són les següents:
- Targeta de crèdit o dèbit (TPV-Terminal punt de venda)
Pots realitzar el pagament amb targeta de crèdit o de dèbit. Les úniques targetes que acceptem, però, són Visa i MasterCard.
Recorda que moltes targetes tenen un límit disponible diari. Si no el coneixes, assegura’t que aquesta limitació és superior a la quantitat que vols fer efectiva contactant amb la teva entitat bancària.
- Transferència bancària
També pots realitzar el pagament fent-nos una transferència bancària. En el moment de triar aquesta modalitat de pagament, hauràs d’imprimir el document que es generarà automàticament amb les dades bancàries on fer la transferència.
- Factura d’empresa o d’autònom
Si alguna institució o empresa es fa càrrec de la teva matrícula, de manera total o parcial, ens pots demanar factura en el moment de formalitzar-la. Hauràs de triar la modalitat de pagament “transferència” i en acabar el procés de matrícula, no fer cap pagament i enviar un correu electrònic a ep.factures@uab.cat sol·licitant aquesta factura (recordi identificar-se amb el seu NIA).
Quan es tramiti la factura a l’empresa/institució, podran fer el pagament a través de transferència bancària.
Si teniu qualsevol dubte, podeu consultar el RD RD 1619/2012 de 30/11/2012 que regula les obligacions de facturació.