Màsters i Diplomes de Formació Permanent Més de 400 màsters i diplomes per fer un pas endavant en la teva carrera professional. Tria futur, tria UAB.

Encara no tinc el títol

Si encara no disposes del títol universitari de grau (o equiparable) però vols inscriure’t, i l’obtindràs abans de la matricula del màster o postgrau que vulguis realitzar, pots fer la inscripció online ara.

Per fer-ho, has d’emplenar i signar el document per sol·licitar la inscripció sense títol corresponent al tipus d’estudi que vulguis fer. Un cop emplenat i signat, l’has de digitalitzar i adjuntar en el moment de fer la inscripció online, en l’apartat on l’aplicació et demana el títol.

• Si vols fer un màster propi:
    Per fer la inscripció segueix les instruccions que trobaràs a l’apartat “Admissió” de la fitxa del màster que t'interessi i adjunta aquest document quan se't demani el títol:
    Sol·licitud d'inscripció sense titulació universitària per a màster propi.
    En cas de no presentar el títol no podràs matricular-te al màster, i per tant, perdràs la plaça.
  • Si vols fer una diplomatura de postgrau:
    Segueix el procés d'inscripció amb les instruccions que trobaràs a l’apartat “Admissió” de la fitxa del postgrau que t'interessi i adjunta aquest document quan se't demani el títol:
    Sol·licitud de matrícula sense titulació universitària per a diplomatura de postgrau.
    En cas de no presentar el títol podràs cursar el postgrau, però al finalitzar-lo en comptes del títol de postgrau, obtindràs un certificat d'aprofitament.

Recorda: hauràs de presentar el títol o el seu resguard de pagament per poder matricular-te en el programa al que t’inscriguis, a la Unitat d'Ordenació Acadèmica.