Màsters i Diplomes de Formació Permanent Més de 400 màsters i diplomes per fer un pas endavant en la teva carrera professional. Tria futur, tria UAB.

Màsters i diplomes de formació permanent en Economia i Empresa

Màsters Inici Places Modalitat
Business Management Oct 24 30 Presencial.
Gestió Empresarial (Programa CITIUS) Set 24 150 Semipresencial
Advertising Account Management (Presencial) Nov 25 30 Presencial.
Demography Nov 24 20 Presencial.
Direcció de Comptes Publicitaris. Innovació Estratègica en Màrqueting i Publicitat (Online) Nov 25 30 Online
Direcció de Comptes Publicitaris. Innovació Estratègica en Màrqueting i Publicitat (Presencial) Nov 25 30 Presencial.
Direcció de Relacions Públiques i Agències de Comunicació (Online) Oct 25 40 Online
Direcció de Relacions Públiques i Agències de Comunicació (Presencial) Oct 25 40 Presencial.
Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals Oct 24 35 Online
Direcció d'Institucions Sanitàries Gen 25 42 Presencial.
Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (Presencial) Feb 25 30 Presencial.
Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (Virtual) Feb 25 20 Online
Intervenció i Gestió Ambiental: Persona i Societat Oct 24 25 Presencial.
Matemàtiques per als Instruments Financers Oct 25 20 Presencial.
Matemàtiques per als Instruments Financers Oct 24 20 Presencial.
Producció i Distribució Cinematogràfica Abr 25 25 Presencial.
Diplomes Inici Places Modalitat
Comunicació de Moda i Luxe Nov 25 20 Presencial.
Direcció Executiva de Serveis de Gestió de Documents i Arxiu Oct 25 30 Online
Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (Presencial) Feb 25 25 Presencial.
Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (Virtual) Feb 25 25 Online
Gestió de Documents Electrònics Nov 25 30 Online
Gestió de Projectes Turístics, Màrqueting i Intel·ligència Emocional Oct 24 35 Online
Matemàtiques per als Instruments Financers Oct 25 25 Presencial.
Matemàtiques per als Instruments Financers Oct 24 20 Presencial.
Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience Gen 25 35 Online