Inscripció
Com fer-la
Demanar l’admissió a un màster o postgrau de la UAB és fàcil. Tens tota la informació de com fer-ho, així com les dates i la documentació necessària a la fitxa de cada programa: consulta l’oferta de màsters i postgraus propis.
A més, en tot moment pots consultar la coordinació del programa, a qui pots plantejar qualsevol dubte a través del formulari que trobaràs a la fitxa de cada màster o postgrau.
L'admissió serveix per comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. El procés d’admissió consisteix en què els estudiants interessats en cursar un màster o un postgrau sol·liciten accedir-hi, i la coordinació del programa els admet o no (o els deixa en llista d’espera).
Per sol·licitar l’admissió, cal que realitzis una inscripció (alguns coordinadors o centres adscrits o vinculats poden parlar de “sol·licitud d’admissió” o de “preinscripció”: són diferents terminologies per referir-se al mateix procés).
El procés d’admissió pot ser substancialment diferent en funció de si el màster o el postgrau que t’interessa es gestiona a la UAB o a través d’un centre adscrit. Et recomanem que segueixis les instruccions i el vídeo que trobaràs a l’apartat “Admissió” de la fitxa del màster o postgrau que t’interessa (consulta l’oferta de màsters i postgraus).
El procés d’inscripció et permet sol·licitar plaça en el programa durant les dates establertes que pots consultar a la fitxa de cada programa (oferta de màsters i postgraus propis UAB). En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d’admissió, la coordinació pot ampliar el termini.
La documentació requerida per a ser admès a qualsevol màster o postgrau és la següent:
- Títol de grau universitari o equiparable (si encara no el tens, fes click aquí).
- Expedient acadèmic.
- DNI, TIE o passaport vigent.
Addicionalment, la coordinació et pot demanar més documentació específica com, per exemple, el currículum vitae o una carta de motivació. Consulta la fitxa del programa que t’interessi per veure la documentació específica requerida (oferta de màsters i postgraus propis UAB).
La inscripció a qualsevol dels màsters o postgraus que es gestionen des de la UAB comporta el pagament d’una taxa fixa de 30,21€ no reemborsable i no inclosa en el preu del programa.
Hauràs de fer la inscripció de manera online:
- Inscripció online:
La inscripció online es fa mitjançant l’aplicació que trobaràs a l’apartat “Admissió” a la fitxa del programa (oferta de màsters i postgraus propis UAB).
Per realitzar la inscripció online has de tenir en compte:
L’aplicació de inscripció et demanarà que pugis la documentació requerida. Et recomanem que l’escanegis prèviament per tenir-la a punt.
Per inscriure’t necessites un NIU (Número d'Identificació Universitària de la UAB). Tria l’opció que correspongui al teu cas:
- Inscripció amb NIU: si ja ets o has estat estudiant de la UAB i recordes el teu NIU i contrasenya, accedeix directament a la inscripció.
- Inscripció sense NIU: si no ets estudiant de la UAB, o ets estudiant però no recordes el teu NIU i contrasenya, primer hauràs de crear o recuperar el teu NIU i després ja ets pots inscriure.
> Si tries pagament per TPV (targeta) hauràs de realitzar dit pagament en el moment de la inscripció a l'aplicació.
Tutorial d'inscripció online:
Tutorial per a l'obtenció del NIU:
Si tens cap dubte, envia’ns un correu electrònic a ep.uau@uab.cat indicant el teu nom complet i el codi de l’estudi en el que estàs interessat.
En el cas dels màsters o postgraus que es realitzen a centres adscrits o vinculats a la UAB, has de consultar la fitxa del programa per conèixer el procediment d’inscripció.
Davant de qualsevol dubte, consulta la coordinació del programa: només cal emplenar el formulari que trobaràs a la fitxa de cada màster o postgrau (consulta l’oferta de màsters i postgraus propis UAB).