La UAB Aposta pel coneixement i la innovació

Acords del Claustre i Consell de Govern

Acords de la sessió

[22/02/2024] Comissió d'Economia i d'Organització

1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió [+]

2. Informe dels vicerectors

3. Ratificació de les tarifes dels serveis no docents prestats per la FHCV per al 2024 [+]

4. Aprovació de les modificacions de crèdit a 30 de desembre de 2023 [+]

5. Aprovació de les modificacions de crèdit a 8 de febrer de 2024 [+]

6. Informe de la relació de les licitacions i pròrrogues amb despesa del pressupost genèric pluriennal amb un pressupost bases licitació de fins a 200.000€ (IVA exclòs) del segon semestre 2023 [+]

7. Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació de:

Contractació dels Serveis esportius pel Servei d’Activitat Física de la UAB [+]

Pròrroga de l’Acord marc del Servei de disseny gràfic i producció d’elements promocionals de la UAB [+]

Pròrroga dels Serveis d’assistència sanitària [+]

Pròrroga del Servei de neteja dels edificis i dels espais exteriors de la UAB [+]

8. Presentació de l’estructura del Servei d’igualtat i diversitat

9. DECAU _Presentació de l’Oficina de reptes i impacte territorial

10. Aprovació de la resolució de la convocatòria 2024 de detecció de necessitats de transformació digital dels centres [+]

11. Aprovació de la resolució de la convocatòria 2024 de detecció de necessitats de transformació digital dels àmbits centrals [+]

12. Aprovació de la convocatòria 01/2024 per a la concessió d’ajuts destinats a millorar la prevenció de riscos als laboratoris de la UAB per l’any 2024 [+]

13. Aprovació de la convocatòria 02/2024  per a la concessió d’ajuts a la compra d’equips de protecció individual (EPI) per a l’any 2024 [+]

14. Aprovació de la convocatòria 03/2024 per a la concessió d’ajuts destinats a millorar la prevenció de riscos ergonòmics de la UAB per a l’any 2024 [+]

15. Assumptes de tràmit

16.Torn obert de paraules

 

1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió 

Acord 11/2024, de 22 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Aprovar l’acta de la sessió anterior del dia 10 de gener de 2024. (DOC)

 

3. Ratificació de les tarifes dels serveis no docents prestats per la FHCV per al 2024

Acord 12/2024, de 22 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Atès que la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) és un mitjà propi d’aquesta Universitat al qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a la prestació de serveis necessària per desenvolupar l’activitat docent i de suport a la recerca vinculada a la docència del Grau de Veterinària i dels diferents programes de postgrau en medicina veterinària d’animals de companyia i equins.

Vist el document en el qual es descriu les tarifes pels encàrrecs de gestió no docents prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) de la UAB quan actua com a mitjà propi de la UAB i que la vigència de les mateixes és d’un any comptador des de l’1 de gener de 2024.

Vist l'article 17.1. lletra d) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització pel que fa a la ratificació de tarifes dels ens en els quals la UAB participa o és mitjà propi.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Ratificar la tarifa única pels serveis no docents prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2024 amb efectes des de l’1 de gener de 2024, segons document que s’annexa. (DOC)

SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.

 

 4. Aprovació de les modificacions de crèdit a 30 de desembre de 2023 

Acord 13/2024, de 22 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vista la proposta d’aprovació de les modificacions de crèdit a data 30 de desembre de 2023.

Vistos els acords d’aquesta Comissió de data 22 de febrer de 2023, de 22 de març de 2023, de 19 d’abril de 2023, 16 de maig de 2023, 21 de juny de 2023, 20 de setembre de 202, 18 d’octubre de 2023, 29 de novembre de 2023 i de 10 de gener de 2024.

Vistos els articles 210 i 211 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic i que el pressupost anirà acompanyat de les seves bases d’execució.

Vistos els article 6 i 9 de les bases d’execució del pressupost de la UAB pel 2023 aprovat per Acord de Consell de Govern de 14 de desembre de 2022 i per Acord del Consell Social de 21 de desembre de 2022 pel que fa a les modificacions de crèdit els quals preveuen que són les alteracions de les partides pressupostàries aprovades inicialment, i que aquestes poden provenir de transferències de crèdit entre diverses partides i articles, traspàs de crèdits entre diversos centres de cost i traspàs de crèdit entre diversos centres de cost.

Vist l'article 17.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Aprovar les modificacions de crèdit a data 30 de desembre de 2023, segons document que s’annexa. (DOC)

SEGON. Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

5. Aprovació de les modificacions de crèdit a 8 de febrer de 2024

Acord 14/2024, de 22 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vista la proposta d’aprovació de les modificacions de crèdit a data 8 de desembre de 2024.

Vistos els articles 210 i 211 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic i que el pressupost anirà acompanyat de les seves bases d’execució.

Vistos els article 6 i 9 de les bases d’execució del pressupost de la UAB pel 2024 aprovat per Acord de Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 i per Acord del Consell Social de 21 de desembre de 2023 pel que fa a les modificacions de crèdit els quals preveuen que són les alteracions de les partides pressupostàries aprovades inicialment, i que aquestes poden provenir de transferències de crèdit entre diverses partides i articles, traspàs de crèdits entre diversos centres de cost i traspàs de crèdit entre diversos centres de cost.

Vist l'article 17.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Aprovar les modificacions de crèdit a data 8 de febrer de 2024, segons document que s’annexa. (DOC)

SEGON. Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

6. Informe de la relació de les licitacions i pròrrogues amb despesa del pressupost genèric pluriennal amb un pressupost bases licitació de fins a 200.000€ (IVA exclòs) del segon semestre 2023

Acord 15/2024, de 22 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vist l’acord del Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 mitjançant el qual es va aprovar la simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals en el sentit que el Consell Social va autoritzar al gerent l’aprovació de la despesa pluriennal del pressupost genèric pel procediment d’adjudicació procedent fins a un pressupost base de licitació màxim de 200.000€ i amb l’obligació d’informar semestralment al Consell Social de totes les operacions dutes a terme en el transcurs del semestre de l’exercici social en curs.

Vista la relació de de les licitacions amb despesa pluriennal amb un pressupost base de licitació màxim de 200.000€ corresponents al segon semestre de l’exercici 2023.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Informar favorablement la relació de licitacions amb despesa pluriennal amb un pressupost base de licitació fins a un import màxim de 200.000€ corresponents al segon semestre de l’exercici 2023, que s’annexa. (DOC)

SEGON. Elevar aquest a acords al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests

7.1.  Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació de: Contractació dels Serveis esportius pel Servei d’Activitat Física de la UAB 

Acord 16/2024, de 22 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit corresponent a la contractació núm. 6/2024 dels serveis de esportius pel Servei d’Activitat Física de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat per Acord Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 i per Acord del Consell Social de data 21 de desembre de 2023.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació núm. 6/2024 dels Serveis de esportius pel Servei d’Activitat Física amb la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’annexa.(DOC)

SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

7.2. Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació de: Pròrroga de l’Acord marc del Servei de disseny gràfic i producció d’elements promocionals de la UAB 

Acord 17/2024, de 22 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vist el document acreditatiu de l’aprovació de la despesa corresponent a la tercera pròrroga de l’Acord Marc nº CONSU-17/2020 del servei de disseny gràfic i producció d’elements promocionals de la UAB.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat per Acord Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 i per Acord del Consell Social de data 21 de desembre de 2023.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la tercera pròrroga de l’Acord Marc nº CONSU-17/2020 del servei de disseny gràfic i producció d’elements promocionals, segons document que s’annexa. (DOC)

SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

7.3. Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació de:  Pròrroga dels Serveis d’assistència sanitària

Acord 18/2024, de 22 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit corresponent a la pròrroga de la contractació Núm, 73/2022 dels serveis d’assistència sanitària de la UAB.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat per Acord Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 i per Acord del Consell Social de data 21 de desembre de 2023.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la pròrroga de la contractació Núm, 73/2022 dels serveis d’assistència sanitària de la UAB, segons document que s’annexa. (DOC)

SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

7.4. Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació de: Pròrroga del Servei de neteja dels edificis i dels espais exteriors de la UAB

Acord 19/2024, de 22 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vistos els certificats acreditatius d’existència de crèdit corresponents a la pròrroga de la contractació Núm, 35/2019 corresponent als serveis de neteja dels edificis i dels espais exteriors, Lot 1: centres docents i administratius i de la UAB i Lot 2: centres docents i administratius i espais exteriors comuns, de la UAB.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat per Acord Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 i per Acord del Consell Social de data 21 de desembre de 2023.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la pròrroga de la contractació Núm, 35/2019 corresponent als serveis de neteja dels edificis i dels espais exteriors, Lot 1: centres docents i administratius i de la UAB i Lot 2: centres docents i administratius i espais exteriors comuns, de la UAB, segons documents que s’annexen. (DOC)

SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

10. Aprovació de la resolució de la convocatòria 2024 de detecció de necessitats de transformació digital dels centres

Acord 20/2024, de 22 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vista la proposta de resolució de priorització de les sol·licituds de necessitats de transformació digital dels centres acordada per la Comissió Avaluadora.

Vista a la Convocatòria per a la detecció i priorització de necessitats de transformació digital dels centres per a l’exercici de 2024 aprovada per la Comissió d’Economia i d’Organització de 21 de juny de 2023.

Vist el que preveu l’apartat 9 de l’esmentada convocatòria la qual estableix que la Comissió d’Economia i d’Organització resoldrà definitivament les propostes de priorització que la Comissió avaluadora l’elevi tot assignant les hores de les persones i/o els recursos econòmics assignats.

Vist l'article 17.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern 2 de juny de 2021, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria en matèria econòmica i d’organització.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Aprovar la resolució de priorització de necessitats de transformació digital dels centres corresponents a l’exercici 2024 segons document que s’annexa. (DOC)

SEGON. Encarregar a la vicerectora d’Organització l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

11. Aprovació de la resolució de la convocatòria 2024 de detecció de necessitats de transformació digital dels àmbits centrals

Acord 21/2024, de 22 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vista la proposta de resolució de priorització de les sol·licituds de necessitats de transformació digital dels àmbits centrals acordada per la Comissió Avaluadora.

Vista a la Convocatòria per a la detecció i priorització de necessitats de transformació digital dels àmbits centrals per a l’exercici de 2024 aprovada per la Comissió d’Economia i d’Organització de 21 de juny de 2023.

Vist el que preveu l’apartat 9 de l’esmentada convocatòria la qual estableix que la Comissió d’Economia i d’Organització resoldrà definitivament les propostes de priorització que la Comissió avaluadora l’elevi tot assignant les hores de les persones i/o els recursos econòmics assignats.

Vist l'article 17.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern 2 de juny de 2021, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria en matèria econòmica i d’organització.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Aprovar la resolució de priorització de necessitats de transformació digital dels àmbits centrals corresponents a l’exercici 2024, segons document que s’annexa. (DOC)

SEGON. Encarregar a la vicerectora d’Organització l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

12. Aprovació de la convocatòria 01/2024 per a la concessió d’ajuts destinats a millorar la prevenció de riscos als laboratoris de la UAB per l’any 2024 

Acord 22/2024, de 22 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Atès que la Llei 31/1995, de 8 de novembre, de Prevenció de Riscos Laborals preveu a l'article 15 que l'empresari aplicarà les mesures que integren el deure general de prevenció previst a la llei d'acord amb els principis d'evitar els riscos, d'avaluar els riscos que no es puguin evitar, i de combatre els riscos en origen, entre d'altres.

Vista la normativa de prevenció de riscos laborals a la UAB, aprovada per acord del Consell de Govern de data 19 de desembre de 2007 pel que fa a les mesures preventives necessàries.

Vista la proposta de convocatòria 01/2024 per a la concessió d’ajuts destinats a millorar la prevenció de riscos laborals als laboratoris de la UAB per a l’any 2024.

Atès que la Universitat Autònoma de Barcelona, després d'identificar i valorar els riscos existents en cada lloc de treball, ha d'aplicar les mesures preventives necessàries, i és en aquest sentit que es convoca un ajut propi destinat a millorar la prevenció de riscos als laboratoris, tant de recerca com de docència.

Vist l'article 17 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització en matèria d'aprovació i resolució d'assumptes derivats de l'aplicació de normatives aprovades pel Consell de Govern en matèria econòmica i d'administració i d’organització.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER.- Aprovar la convocatòria 01/2024 per a la concessió d’ajuts destinats a la millora la prevenció de riscos als laboratoris de la UAB per a l’any 2024, que s’annexa. (DOC)

SEGON.- Encarregar a l’Àrea de Prevenció i Assistència l'execució i el seguiment d'aquests acords

 

13. Aprovació de la convocatòria 02/2024  per a la concessió d’ajuts a la compra d’equips de protecció individual (EPI) per a l’any 2024 

Acord 23/2024, de 22 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Atès que la Llei 31/1995, de 8 de novembre, de Prevenció de Riscos Laborals preveu a l'article 15 que l'empresari aplicarà les mesures que integren el deure general de prevenció previst a la llei d'acord amb els principis d'evitar els riscos, d'avaluar els riscos que no es puguin evitar, i de combatre els riscos en origen, entre d'altres.

Atès que la Universitat Autònoma de Barcelona, després d’identificar i valorar els riscos existents en cada lloc de treball, ha d’aplicar les mesures preventives necessàries. Entre aquestes, està la de facilitar al personal els equips de protecció individual (EPI) quan els riscos no es puguin evitar o reduir suficientment per mitjans tècnics de protecció col·lectiva o mesures, mètodes o procediments d’organització del treball.

Vista la proposta de convocatòria 02/2024 per a la compra d’equips de protecció individual per a l’any 2024.

Vist l'article 17 lletra d) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització, pel que fa a l’aprovació i resolució d’assumptes derivats de l’aplicació de normatives aprovades pel Consell de Govern en matèria econòmica i d’administració i d’organització.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER.- Aprovar la convocatòria 02/2024 per a la concessió d’ajuts a la compra d’equips de protecció individual (EPI) per a l’any 2024, que s’annexa. (DOC)

SEGON.- Encarregar a l’Àrea de Prevenció i Assistència l'execució i el seguiment d'aquests acords.

 

14. Aprovació de la convocatòria 03/2024 per a la concessió d’ajuts destinats a millorar la prevenció de riscos ergonòmics de la UAB per a l’any 2024 

Acord 24/2024, de 22 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Atès que la Llei 31/1995, de 8 de novembre, de Prevenció de Riscos Laborals preveu a l'article 15 que l'empresari aplicarà les mesures que integren el deure general de prevenció previst a la llei d'acord amb els principis d'evitar els riscos, d'avaluar els riscos que no es puguin evitar, i de combatre els riscos en origen, entre d'altres.

Vista la normativa de prevenció de riscos laborals a la UAB, aprovada per acord del Consell de Govern de data 19 de desembre de 2007 pel que fa a les mesures preventives necessàries.

Vista la proposta de convocatòria 03/2024 per a la concessió d’ajuts destinats a millorar la prevenció de riscos ergonòmics de la UAB per a l’any 2024.

Atès que la Universitat Autònoma de Barcelona, després d'identificar i valorar els riscos existents en cada lloc de treball, ha d'aplicar les mesures preventives necessàries, i és en aquest sentit que es convoca un ajut propi destinat a l’adquisició de cadires de despatx ergonòmiques.

Vist l'article 17 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització en matèria d'aprovació i resolució d'assumptes derivats de l'aplicació de normatives aprovades pel Consell de Govern en matèria econòmica i d'administració i d’organització.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER.- Aprovar la convocatòria 03/2024 per a la concessió d’ajuts destinats a la millora de la prevenció de riscos  ergonòmics de la UAB per a l’any 2024, que s’annexa. (DOC)

SEGON.- Encarregar a l’Àrea de Prevenció i Assistència l'execució i el seguiment d'aquests acords

 

Documents relacionats