Acords del Claustre i Consell de Govern
Acords de la sessió
[16/07/2024] Comissió d'Economia i d'Organització
1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió [+]
2. Informe dels vicerectors
3. DECAU - Normativa de viatges
4. Aprovació de les tarifes de restauració curs 2024/2025 [+]
5. Aprovació de les modificacions de crèdit a 30 de juny de 2024 [+]
6. Projecte de revisió dels llocs de treball de l’àmbit d’administració de la Universitat Autònoma de Barcelona
7. Assumptes de tràmit
8. Torn obert de paraules
1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió
Acord 60/2024, de 16 de juliol, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Aprovar l’acta de la sessió anterior del dia 26 de juny de 2024. (DOC)
4. Aprovació de les tarifes de restauració curs 2024/2025
Acord 61/2024, de 16 de juliol, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vista la proposta del vicerector d’Economia d’aprovació dels preus i les tarifes màximes autoritzats del servei de restauració de la UAB per al curs 2024/2025.
Vistos els articles 26 a 31 del Decret Legislatiu 1/2002, de 24 de desembre que aprova el Text Refós de la Llei de Patrimoni de la Generalitat de Catalunya, pel que fa a l’ús i aprofitament de béns afectes a serveis públics.
Vistos els articles 91 a 109 de la Llei 33/2003, de 3 de novembre del Patrimoni de les Administracions Públiques, pel que fa a l’ús i aprofitament de béns afectes a serveis públics.
Vista la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Público, per la qual es transposa a l’ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament europeu i del Consell 214/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014
Vist l'article 17.1 lletra c) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria d’aprovació dels preus i les tarifes dels serveis de les empreses concessionàries.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORDS:
PRIMER.- Aprovar la proposta de tarifes del servei de restauració de la UAB per al curs 2024/2025, que s’annexa. (DOC)
SEGON.- Encarregar als responsables dels àmbits econòmics de l'equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d'aquests acords.
5. Aprovació de les modificacions de crèdit a 30 de juny de 2024
Acord 62/2024, de 16 de juliol, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vista la proposta d’aprovació de les modificacions de crèdit de data 30 de juny de 2024.
Vistos els acords d’aquesta Comissió de data 22 de febrer de 2024, de 22 de març de 2024, de 23 d’abril de 2024, de 22 de maig de 2024 i de 26 de juny de 2024.
Vistos els articles 210 i 211 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic i que el pressupost anirà acompanyat de les seves bases d’execució.
Vistos els article 6 i 9 de les bases d’execució del pressupost de la UAB pel 2024 aprovat per Acord de Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 i per Acord del Consell Social de 21 de desembre de 2023 pel que fa a les modificacions de crèdit els quals preveuen que són les alteracions de les partides pressupostàries aprovades inicialment, i que aquestes poden provenir de transferències de crèdit entre diverses partides i articles, traspàs de crèdits entre diversos centres de cost i traspàs de crèdit entre diversos centres de cost.
Vist l'article 17.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORDS:
PRIMER. Aprovar les modificacions de crèdit a data 30 de juny de 2024, segons document que s’annexa. (DOC)
SEGON. Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Documents relacionats