Sala de premsa

10 alumnes del programa Let’s Go viatgen a Polònia com a part del seu projecte final

Durant tres dies, 10 alumnes de tercer d’ESO de l’Institut Badia del Vallès han participat en un viatge a Łomnica-Zdrój (Polònia) com a part del programa Let’s Go de la Fundació Autònoma Solidària. Aquest programa socioeducatiu té l’objectiu de convertir la ciutat vallesana en un territori promotor de l’aprenentatge de la llengua anglesa.

13/06/2019

Durant tot el curs, els alumnes de l’Institut Badia del Vallès han construït una relació online amb la Szkola Podstawowa w Lomnicy Zdroju a Łomnica-Zdrój, Polònia, com a part del programa socioeducatiu Let’s Go de la Fundació Autònoma Solidària. El projecte final d’aquest programa ha estat la realització d’un viatge a aquest poble polonès on els alumnes es van poder conèixer finalment en persona.

Aquesta expedició va permetre els alumnes complir un dels principals objectius del Let’s Go, que és que l’alumnat pugui posar en pràctica la parla de la llengua anglesa en un context real i significatiu, així com oferir-los l’oportunitat de viatjar i enriquir-se d’altres cultures i costums.

Durant tres dies, els alumnes de l’escola de Badia del Vallès van conèixer el poble de Lomnica i la seva escola, i van tenir l’oportunitat de descobrir la ciutat de Cracòvia.

Programa Let’s Go
Let's Go és un programa socioeducatiu pilot que té per objectiu convertir Badia del Vallès en una ciutat promotora de l’aprenentatge de la llengua anglesa. El programa té el suport del Consell Social de la UAB.

Let's Go és el primer projecte que es desenvolupa a la ciutat de Badia del Vallès que té com a principal focus convertir-la en una English-Learning City (ELC). D'una banda, el projecte té impacte principalment en l’equip docent que imparteix les classes de llengua anglesa als centres educatius de Badia del Vallès. Mitjançant el programa, els professors accedeixen a noves metodologies d'aprenentatge. D'altra banda, també són protagonistes els equips directius dels dos instituts, que vehiculen les actuacions en l'àmbit de centre i vetllen pel bon funcionament del programa.

L’objectiu final és que, en finalitzar el projecte, previst que acabi el 2020, tot el municipi estigui implicat en el foment de l’aprenentatge de l’anglès i que s’hagi establert una xarxa en la qual les entitats socials, els centres educatius i la comunitat treballin conjuntament.