INTERNATIONAL SUPPORT SERVICE

Vinculacions

Vinculacions

Per a poder tenir accés als diferents serveis al campus, el personal docent i investigador, els estudiants dels diferents nivells d’educació superior i el personal d’administració i serveis que vinguin convidats a la UAB han de ser registrats a la base de dades de la universitat.

Independentment de la duració d’aquestes estades a la UAB, els diferents centres de la universitat poden sol·licitar el registre d’aquestes visites a través dels següents formularis electrònics:

Un cop vinculats, s'enviarà un correu electrònic al departament i al visitant per confirmar el registre en la base de dades de la UAB i els passos a seguir per poder tramitar el carnet de la UAB en els casos que procedeixi.

REQUISITS:
  • No estar matriculat a cap estudi a la UAB, ni pertànyer als diferents col·lectius d’intercanvis.
  • No estar contractat com a PAS ni com a PDI a la UAB.
  • Estar convidat oficialment pel departament o institut on es realitzi l’estada.
  • Tenir assegurança mèdica:
    • L'assegurança mèdica ha de cobrir tot el període de l'estada a la UAB
    • Cobertures
      • En el cas d'estudiants​​​​​​L'alumnat visitant ha de demostrar tenir cobertura sanitària, d'accidents i de responsabilitat civil. (l'assegurança complementaria de la UAB inclou responsabilitat civil). A més, l'alumnat provinent de l'estranger ha de demostrar cobertura d'assistència en viatge.
      • En el cas de personal: cobertura sanitària i d'accidents.
  • Les persones extracomunitàries han de tenir els visats o permisos de residència corresponents depenent del país d’origen i la duració de l’estada.

 

DOCUMENTACIÓ A APORTAR AL  LA SOL·LICITUD:
 

1.- Document identificatiu:

  • Nacionalitat Espanyola: D.N.I espanyol.
  • Nacionalitat comunitària o extracomunitària: passaport.

2.- Document d'assegurança mèdica:

  • Persones amb nacionalitat espanyola: targeta sanitària espanyola  (cobertura assistencial general).
  • Persones amb nacionalitat UE: targeta sanitària europea (TSE)
  • Persones extracomunitàries/altres nacionalitats: assegurança privada.

3.- Carta d'autorització de la direcció del departament (model)

 

PASSOS DEL PROCEDIMENT DE VINCULACIÓ:
  1. Invitació del departament o institut de la UAB per realitzar una estada temporal en les seves instal·lacions.
  2. Aportació dels documents necessaris al departament o institut.
  3. Autorització del director o directora del departament o institut (model).
  4. Sol·licitud de vinculació per part del departament o institut.
  5. Tramitació de la vinculació per part de l’ISS (i l’Àrea de Personal en casos d’investigador convidat)
  6. Enviament del correu de confirmació de la vinculació a la persona convidada, i en copia al departament o institut, amb les dades i instruccions d’accés als serveis del campus.
  7. En cas de renovació de les vinculacions, repetir el procediment.