Vinculacions
Vinculacions
Per a poder tenir accés als diferents serveis al campus, el personal docent i investigador, els estudiants dels diferents nivells d’educació superior i el personal d’administració i serveis que vinguin convidats a la UAB han de ser registrats a la base de dades de la universitat.
Independentment de la duració d’aquestes estades a la UAB, els diferents centres de la universitat poden sol·licitar el registre d’aquestes visites a través dels següents formularis electrònics:
- Estudiant de grau vinculat: Estudiants que estiguin cursant un grau.
- Estudiants de postgrau vinculats: Estudiants de màster, de postgrau i de doctorat.
- Personal investigador convidat: Personal investigador d’altres institucions acadèmiques o de recerca convidats a la UAB (inclosos post-doc)
- PAS convidat: Personal d’administració i serveis d’altres institucions de visita a la UAB.
- PIF Fènix: Personal Investigador en Formació amb beques internacionals de postgrau.
Un cop vinculats, s'enviarà un correu electrònic al departament i al visitant per confirmar el registre en la base de dades de la UAB i els passos a seguir per poder tramitar el carnet de la UAB en els casos que procedeixi.
- No estar matriculat a cap estudi a la UAB, ni pertànyer als diferents col·lectius d’intercanvis.
- No estar contractat com a PAS ni com a PDI a la UAB.
- Estar convidat oficialment pel departament o institut on es realitzi l’estada.
- Tenir assegurança mèdica:
- L'assegurança mèdica ha de cobrir tot el període de l'estada a la UAB
- Cobertures
- En el cas d'estudiants: L'alumnat visitant ha de demostrar tenir cobertura sanitària, d'accidents i de responsabilitat civil. (l'assegurança complementaria de la UAB inclou responsabilitat civil). A més, l'alumnat provinent de l'estranger ha de demostrar cobertura d'assistència en viatge.
- En el cas de personal: cobertura sanitària i d'accidents.
- Les persones extracomunitàries han de tenir els visats o permisos de residència corresponents depenent del país d’origen i la duració de l’estada.
1.- Document identificatiu:
- Nacionalitat Espanyola: D.N.I espanyol.
- Nacionalitat comunitària o extracomunitària: passaport.
2.- Document d'assegurança mèdica:
- Persones amb nacionalitat espanyola: targeta sanitària espanyola (cobertura assistencial general).
- Persones amb nacionalitat UE: targeta sanitària europea (TSE)
- Persones extracomunitàries/altres nacionalitats: assegurança privada.
3.- Carta d'autorització de la direcció del departament (model)
- Invitació del departament o institut de la UAB per realitzar una estada temporal en les seves instal·lacions.
- Aportació dels documents necessaris al departament o institut.
- Autorització del director o directora del departament o institut (model).
- Sol·licitud de vinculació per part del departament o institut.
- Tramitació de la vinculació per part de l’ISS (i l’Àrea de Personal en casos d’investigador convidat)
- Enviament del correu de confirmació de la vinculació a la persona convidada, i en copia al departament o institut, amb les dades i instruccions d’accés als serveis del campus.
- En cas de renovació de les vinculacions, repetir el procediment.