Doctorats La UAB és reconeguda internacionalment per la qualitat i la innovació en la recerca.
Tria futur, tria UAB.

Data de la defensa i automatrícula de la tesi

Les defenses de tesi son presencials. En cas que excepcionalment es vulgui demanar una altra modalitat, cal consultar la informació d'aquesta pàgina

Pots consultar la relació de llocs on està autoritzada la defensa.

Un cop aprovat el tribunal, caldrà que informis la data i el lloc de la defensa emplenant el següent formulari.

Vídeo tutorial per emplenar el formulari:

Formulari per informar data defensa tesi

Quan emplenis el formulari i li donis a Enviar, t’arribarà automàticament un correu electrònic amb les dades que hagis indicat.

Tant la coordinació del programa de doctorat com el Departament/Institut que gestiona el vostre programa rebran un correu electrònic amb les dades del formulari que hauran de validar reenviant-lo a l’Escola de Doctorat a ed.fitxa.defensa@uab.cat. La data en que es registri aquest reenviament, és la que comptarà a efectes del termini (Mínim 10 dies hàbils abans de la defensa).

Un cop l'Escola de Doctorat hagi rebut la validació amb la data de defensa de la teva tesi, rebràs un missatge que t'informarà com hauràs de fer la matrícula.

En el cas que hagis de modificar alguna dada del formulari contacteu amb ed.fitxa.defensa@uab.cat amb l’assumpte MODIFICACIÓ FITXA per tal que us donem les instruccions de com fer-ho.

Consulta el calendari previst per a aquest tràmit.

Recorda que tens un màxim de tres mesos entre el dipòsit i la defensa de la teva tesi (en aquest termini no s'hi compta el mes d'agost).

Consulta en aquesta mateixa pàgina l'apartat Automatrícula del dipòsit de la tesi.

L'automatrícula de la tesi comporta una taxa que has d'abonar un cop la teva tesi ha estat dipositada i aprovada per la Junta Permanent per fer el dipòsit. És una taxa diferent a la que has d'abonar anualment en concepte d'automatrícula del seguiment.

Per fer l’automatrícula del dipòsit de tesi hauràs de connectar-te a l’enllaç que t’enviarem per correu electrònic quan rebem la fitxa amb la data de la teva defensa. Confirma amb la coordinació del programa de doctorat que la teva adreça de correu electrònic que es faci constar a la fitxa de la defensa sigui la correcta. En cas que no t'arribi el missatge i no puguis fer l'automatrícula, no podràs defensar la tesi en la data prevista. Recorda que hauràs de fer aquesta automatrícula en el termini que t'indicarà el missatge. L'import és de 156,87 €. Si tens algun grau de discapacitat o bé el carnet de família nombrosa aquest import variarà.

En cas que no t’automatriculis o no facis l’abonament d’aquesta taxa, l’Escola de Doctorat no podrà emetre la documentació i no podràs fer la defensa en la data prevista.

En aquest vídeotutorial veuràs com fer aquesta gestió de forma molt ràpida:

Si tens alguna incidència amb el pagament cal que contactis amb tesis@uab.cat.