Sala de premsa

Una cinquantena de persones voluntàries fan possible la Cursa de la UAB

Foto de l'equip de voluntariat a la Cursa UAB

La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha gaudit de la tradicional cursa en suport de La Marató de TV3 que, enguany, ha reunit a més d'un miler de persones en les diferents modalitats. La cursa ha estat un èxit gràcies a la col·laboració de l’equip de voluntaris i voluntàries.

18/12/2023

La UAB i l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, amb la col·laboració i el patrocini d’Applus+ Laboratories, la Universitat de Barcelona (UB) i l'EMD Bellaterra ha celebrat  la dotzena edició de la Cursa Solidària en suport a la Marató de TV3 que, enguany, s’ha centrat en la recerca i divulgació de la salut sexual i reproductiva.

Més de cinquanta voluntaris i voluntàries s’han encarregat de dur a terme tasques d’organització i logística, imprescindibles pel bon funcionament de la jornada. Com des de fa uns anys, la Fundació Autònoma Solidària (FAS) ha estat l’encarregada de coordinar a l’equip de voluntariat. El repartiment de dorsals, l’avituallament i la vigilància que tot anés bé durant el circuit van ser algunes de les tasques assignades. Per la seva banda, un grup d’estudiants de fisioteràpia ha fet massatges als corredors i corredores, un cop finalitzada la cursa.

Algunes de les persones voluntàries ja fa anys que hi col·laboren, ja que el fet de participar en un esdeveniment solidari esportiu des de la posició imprescindible de l’organització sempre és una experiència enriquidora i molt positiva.

Una jornada solidària i participativa

L’edició d’aquest any ha aplegat amb més de 1.000 participants entre les tres modalitats de cursa que hi havia: una d’11,6 km, una de 6 km i la cursa de 500 m de mobilitat reduïda.

Pots consultar la galeria d’imatges AQUÍ