Sala de premsa

Informa't dels serveis d'inclusió de la UAB

Imatge cartell sessió PIUNE, 5 octubre a les 13 hores a la sala de cinema de la UAB

El 5 d'octubre es durà a terme una sessió informativa a càrrec del PIUNE per a nou alumnat de la UAB amb discapacitat o amb NESE (Necessitats Específiques de Suport Educatiu).

13/09/2023

Aquesta sessió te l’objectiu d’introduir el Servei per la Inclusió, PIUNE, al nou alumnat i informar-los de tots els serveis que ofereix, a més d’orientar i donar resposta a les preguntes més freqüents que puguin tenir. El PIUNE treballa cada curs per oferir un pla personalitzat a l’estudiant en funció de les seves necessitats: suport a la mobilitat, atenció pedagògica, materials adaptats, intermediació amb professorat, millora de l’accessibilitat a les aules, etc.

La sessió tindrà lloc el 5 d'octubre a les 13:00h a la Sala Cinema UAB situada a la Plaça Cívica del Campus de Bellaterra.

Per a poder assistir-hi cal inscriure’s al formulari següent: https://www.uab.cat/web/discapacitat-i-nee/formulari-sessio-informativa-2023-1345793318756.html

El PIUNE, per a dur a termes les activitats del servei i els diferents programes que coordina, rep el suport de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i de la mateixa universitat.