Sala de premsa

Celebració de La Comunitària UAB de tardor

Comunitària FAS tardor 2023

El dimarts 1 d'octubre, la FAS va participar en una nova edició de La Comunitària UAB, que en aquesta edició de tardor va tenir lloc, per primera vegada, a la Plaça del Coneixement. A través de diferents activitats, es va donar a conèixer el voluntariat universitari.

30/09/2024

La Comunitària, la jornada cultural de la Universitat, es va celebrar el dimarts 1 d’octubre a la UAB. Enguany, va tenir un nou emplaçament i es va dur a terme a la Plaça del Coneixement. Durant tota la jornada, la Fundació Autònoma Solidària (FAS) va presentar l'oferta de programes de voluntariat universitari i es va realitzar una activitat de sensibilització antiracista a través de la “roda de discriminacions i privilegis”. En total, 200 persones es van apropar i van mostrar interès pel voluntariat universitari, reflectint l'èxit de la jornada.

També es va organitzar, des del programa de Salut de la FAS, El Xiringu, el punt d'informació i assessorament sobre drogues, sexualitat i salut mental. Gairebé 1000 persones van passar per la carpa d’El Xiringu i es van repartir més de 2000 díptics informatius i gairebé 3000 preservatius. A més, les 300 persones que van participar en el trivial de salut van ser premiades amb una tote bag.