Sala de premsa

S'obre una plaça de Tècnic/a del programa d'Acollida de persones en cerca de refugi

Plaça Acollida FAS

La Fundació Autònoma Solidària (FAS) obre una plaça de Tècnic/a per a l’àrea de Cooperació i Educació per a la Justícia Global (EpJG). Es busca a algú que gestioni el Programa d’Acollida de Persones en Cerca de Refugi a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

25/06/2024

En el marc de l’Àrea de Cooperació i Educació per a la Justícia Global (EpJG), coordinarà les accions del Programa d’Acollida de Persones en Cerca de Refugi a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), que treballa amb l’objectiu de promoure les pràctiques universitàries en matèria d'acollida de persones en cerca de refugi i d'abordatge acadèmic dels drets humans i els fenòmens migratoris.

Tota la informació sobre funcions i requisits es pot consultar AQUÍ.

Les sol·licituds es poden enviar fins el dia 6 de juliol de 2024 adjuntant un Currículum Vitae i una carta de motivació a l’adreça fas.seleccio@uab.cat, especificant la referencia: Plaça Tècnic/a Acollida.