Sala de premsa

Nova convocatòria de Beques-salari Ítaca-Santander

Grup d'estudiants de Campus Ítaca exploren un laboratori de la UAB

Oberta la convocatòria de les beques-salari Ítaca-Santander per estudiants de batxillerat o cicles formatius de centres participants del Campus Ítaca i del programa Prometeus que vulguin estudiar un grau a la UAB durant el curs 2021-2022.

04/06/2021

Per dotzè any consecutiu la UAB junt amb Banco Santander obra la convocatòria de les beques-salari Ítaca-Banco Santander amb l’objectiu de facilitar l’accés a la universitat i la continuïtat dels estudis a joves amb un bon rendiment acadèmic que tenen una situació socioeconòmica poc favorable. Aquest any s’obren vint beques-salari Ítaca-Banco Santander.

Per accedir-hi, l’estudiant ha d’haver finalitzat els estudis de batxillerat o cicles formatius de grau el curs 2020-2021 en un centre que hagi participat en alguna edició del Campus Ítaca de la UAB o del programa Prometeus. Podeu consultar el llistat de centres en aquest enllaç. A més a més, l’estudiant s’ha de matricular al primer curs de qualsevol grau impartit pels centres propis de la UAB i disposar d’un nivell de renda familiar que permeti accedir a les beques ordinàries que concedeix el Ministeri d’Educació, Cultura i Esport pel curs 2021-2022.

El termini per a presentar les sol·licituds s'estendrà del 1 al 30 de juny de 2021. L'alumnat que vulgui sol·licitar la beca haurà d’omplir el següent formulari. La resolució provisional es publicarà el dia 8 de juliol de 2021 en aquesta pàgina web i mitjançant el correu electrònic des de la plataforma de beques del Banc de Santander.

En aquest enllaç podeu trobar les bases de les beques i la informació detallada de com formalitzar la sol·licitud, així com el procediment que se seguirà per a la resolució.