Sala de premsa

La nadala de la FAS reflexiona contra el canvi climàtic

Nadala FAS 2019- Canvi climàtic
La Fundació Autònoma Solidària us felicita les festes amb una nadala protagonitzada pel voluntariat de medi ambient i que posa la mirada en l’emergència climàtica.

18/12/2019

"Estimada àvia, aquest Nadal l'estic passant a la platja de Barcelona amb les amigues de la universitat. Per a mi és un somni fet realitat...". Així comença la narració de la nadala que aquest any ha preparat la FAS i que us convidem a veure-la per conèixer com acaba aquesta història. Serà realment un somni fet realitat?

En la gravació de la nadala hi ha participat part del grup de voluntariat de medi ambient de la FAS, format per estudiants de diferents facultats de la UAB. Aquest grup contribueix a construir una universitat més responsable i en contacte amb el seu territori, a través de l’educació ambiental al campus, la gestió i protecció de la biodiversitat que ens envolta, la realització de dinàmiques i actuacions en diferents camps del medi ambient i d'altres activitats relacionades amb la sostenibilitat. Pel pròxim 2020, ja tenen programades diverses activitats com la paradeta informativa on es podrà participar en diferents jocs i dinàmiques un cop al mes anomenada Punt Verd, el projecte de recollida de mòbils dins la pròpia FAS, les sessions d’anellament d’aus i el seguiment de les caixes niu del campus, i moltes altres activitats.

Enguany doncs, la felicitació de Nadal de la FAS s’emmarca en les accions per l’emergència climàtica que està desenvolupant aquest curs la UAB.

L'equip de voluntariat de medi ambient va aprofitar després de gravar la nadala per netejar la platja, trobant moltes tovalloletes d'un sol ús seguides de pals de plàstic de caramels i burilles. Aquesta acció s'encercla entre altres accions que es realitzen per conscienciar sobre el canvi climàtic durant el curs.

Aprofitem per informar-vos que les oficines de la FAS romandran tancades del 21 de desembre fins el pròxim 6 de gener. Us desitgem, de cor, bones festes i feliç any nou 2020!