Sala de premsa

Gran èxit de participació en la Comunitària de tardor

Comunitària FAS tardor 2023

El passat 5 d’octubre, es va celebrar a la UAB La Comunitària de tardor i la FAS, com a part del teixit associatiu del Campus, hi va participar, donant a conèixer els programes de voluntariat i informant sobre drogues, sexualitats i salut mental. Més de 1000 persones s’hi van acostar i van participar en les propostes.

10/10/2023

La Comunitària és una jornada cultural i lúdica que té per objectiu reunir la comunitat i compartir en grup la vida universitària.

La FAS, com a entitat social universitària i part del teixit associatiu del Campus, va estar-hi present en dues paradetes diferents.

A la carpa general de la FAS, es va donar informació sobre els programes de voluntariat universitari. A més, gairebé 80 persones van participar en l’activitat “roda dels privilegis” en què es pretenia trencar amb els prejudicis i apropar les discriminacions que viuen diferents col·lectius de la societat.

El programa de Salut va portar a la Comunitària El Xiringu, la parada informativa sobre drogues, sexualitats i salut mental. Precisament, al ser la salut mental la temàtica d’aquest any, les diferents agents de salut van dinamitzar una activitat per fer reflexionar i sensibilitzar sobre aquesta qüestió. El Xiringu també va repartir material preventiu i informatiu sobre aquestes temàtiques.