Sala de premsa

Es resolen les Beques Enginy

Beques Enginy 2122

S’ha resolt la segona convocatòria de les Beques Enginy que volen compensar aquelles situacions que dificulten l’evolució acadèmica dels i les estudiants refugiades de la UAB en situació d’especial vulnerabilitat.

13/12/2021

Aquesta iniciativa està emmarcada en l’actual col·laboració entre la Fundació Caixa d’Enginyers i la Fundació Autònoma Solidària (FAS) per a la implementació del Programa d’Acollida de persones en cerca de refugi a la UAB el qual treballa per millorar les pràctiques universitàries a favor dels drets de les persones refugiades. L’objectiu principal de la iniciativa és donar suport per garantir l’accés i la continuïtat als estudis superiors d’aquestes persones.

Les beques comporten ajuts d’exempció de matrícula per promoure que estudiants amb necessitat de refugi puguin reprendre els seus estudis universitaris superiors a la UAB. La iniciativa complementa les beques #UABRefugi per tal de compensar aquelles situacions que dificulten l’evolució acadèmica dels i les estudiants refugiades de la UAB en situació d’especial vulnerabilitat. En aquesta segona edició s’han atorgat 16 beques per un import total de 15.000 euros.

La resolució d’aquesta segona convocatòria de les Beques Enginy es pot consultar aquí