Sala de premsa

Es publica una guia pel pensament crític

Pensament Crític
Un grup d’innovació de la UAB ha publicat una guia dirigida al professorat i estudiant universitari sobre el pensament crític.

22/10/2019

Aquesta guia s’ha elaborat en el marc de la convocatòria de Projectes per a la millora de la qualitat docent de la Universitat Autònoma de Barcelona 2018 i és resultat d’una avaluació de l’impacte de propostes docents innovadores per al desenvolupament de les competències transversals com són el pensament crític i el compromís ètic.

La guia defineix els fonaments i les eines del “pensar” i els elements del pensament crític. També apunta quins poden ser els sentiments que podrien avisar-nos d’un dèficit de pensament crític.

L’autoria de la guia és d’aquest grup interdisciplinari actua com a espai de reflexió pedagògica al voltant de les dues competències transversals i elabora orientacions per a la transferència a la pràctica docent.