Sala de premsa

El Patronat de la Fundació aprova el pressupost del proper any

Logo Fundació Autònoma Solidària

El 14 de desembre es va dur a terme la darrera reunió d’aquest any del Patronat de la FAS. En aquesta trobada es van tractar els aspectes següents: informe de la direcció de la FAS; procés de treball del nou pla estratègic; i aprovació del pressupost de l’exercici 2022.

16/12/2021

En primer lloc, en l’informe de direcció, Jordi Prat va presentar els objectius d’aquest curs 2021-2022; com ha afectat l’atac informàtic a la FAS; i les actuacions més destacades, entre elles, l’engegada de nous projectes com el d’Entre Joves. En aquest  punt va sorgir la inquietud del professorat de la UAB per temes de salut mental entre l’alumnat i la necessitat i la pregunta sobre com millorar la coordinació entre els serveis i, en concret, què més podria fer el Servei per a la Inclusió – PIUNE al respecte.

En segon lloc, es va tractar sobre el procés del nou pla estratègic (2022-2026) i es va fer una valoració sobre l’execució de l’anterior pla. Els membres del Patronat van valorar molt positivament l’inici d’aquest nou procés de reflexió estratègica.

A continuació, el Patronat va aprovar el pressupost per l’exercici 2022 que ascendeix a 1.299.373,63 euros. És un pressupost de continuïtat respecte al d’aquest any. Es preveu que aproximadament el 50% dels ingressos provinguin de la mateixa universitat, un 39% de la Generalitat i d’ajuntaments i un 13% de donatius i serveis. Les despeses es dividiran en 75% en activitats dels programes i un 25% en funcionament general.

En darrer lloc, es va el llistat de subvencions que se sol·licitaran des de la FAS al llarg de l’any 2022.