Sala de premsa

Dues noves places per treballar a la FAS

Logo FAS

S’obren dues places per a treballar a la FAS. Una de tècnica de l’àrea de cooperació i educació per a la justícia global i l’altra de tècnica prospectora d’empreses en el programa UAB Impuls. Es poden presentar les candidatures fins el 13 de febrer.

03/02/2022

La plaça de tècnica de l’àrea de cooperació i educació per a la justícia global donarà suport a la posada en marxa del projecte “ASÎTÎ: Fomentant el rol de les joves desplaçades internes i refugiades dels conflictes de llarga durada de Síria i el KRI i de la joventut de les comunitats d’acollida de Jordània i Catalunya en la construcció de la pau i la consolidació de la democràcia i els drets humans a l’Orient Mitjà” desenvolupat en coordinació amb l’Associació Novact.

Quant a la plaça de tècnica prospectora d’empreses, en coordinació amb el PIUNE, Servei d’Atenció a la Discapacitat, donarà suport a la gestió i l’execució del Programa UABImpuls per a la inserció laboral de l’alumnat amb discapacitat i d’altres col·lectius en risc d’exclusió de la universitat en el marc del Programa Incorpora de l'Obra Social "la Caixa".

Les sol·licituds s’han d’enviar fins el dia 13 de febrer de 2022 adjuntant un Currículum Vitae en format pdf i una carta de motivació a l’adreça fas.seleccio@uab.cat.