Sala de premsa

24 monitors i monitores es preparen per posar en marxa el Campus Ítaca

Imatge formació monitors Campus Ítaca

El dilluns 26 de juny comença la XX edició del Campus Ítaca a la UAB i els monitors i les monitores que acompanyaran als/les joves es formen per preparar-se.

22/06/2023

Coincidint amb el final de curs, comença el Campus Ítaca dirigit a estudiants de secundària que consisteix en una estada al campus de la UAB, on l’alumnat fa una sèrie d’activitats pedagògiques i lúdiques que tenen l’objectiu de ser un espai de convivència entre estudiants de tercer d’ESO i animar-los a seguir amb la seva formació un cop finalitzada l’Educació Secundària Obligatòria.

Totes aquestes activitats compten amb la dinamització de professorat de la UAB i amb el suport i acompanyament de 24 monitors/es de la UAB de referència.

Les 24 persones acompanyants estan dividides en 6 monitors/es de transport, 16 de grup i 2 de suport a la coordinació. Durant els dies 22 i 23 de juny faran una formació a la UAB on es parlarà del funcionament intern i logístic del programa, la normativa, els materials, itineraris i els desplaçaments així com de les activitats i projectes que es duran a terme. A més, rebran una formació de riscos laborals.

Aquesta primera trobada també serveix per fer conèixer i fer cohesió entre l’equip que conviurà durant 20 dies acompanyant els joves de secundària.

Més informació de la XX edició del Campus Ítaca en aquest enllaç

Aquest programa socioeducatiu rep el suport de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i el Consell Comarcal del Vallès Occidental.