La UAB Aposta pel coneixement i la innovació

Cap del Gabinet del Rectorat - Funcions dels àmbits que en depenen

Missió
El Gabinet del Rectorat té com a missió assistir el rector i donar-li suport directe. A més, sota les directrius del rector, també ha de coordinar, impulsar i avaluar les activitats de comunicació i promoció, les relacions institucionals, la projecció institucional així com exercir la coordinació de les accions de suport a la planificació estratègica.

Funcions
•    Assistència i suport al rector.
•    Coordinació de l’Equip de Govern.
•    Coordinació i seguiment del pla d’acció de l’Equip de Govern.
•    Interlocució i coordinació institucional. 
•    Coordinació de les activitats de representació en què participa el rector.
•    Participació en les polítiques de comunicació i de promoció.
•    Coordinació dels àmbits i estructures que en depenen.
•    Totes les competències que li delegui el rector.

Dissenyar, coordinar i executar la política de comunicació i de promoció de la UAB, sota les directrius del Pla Director i de l’Equip de Govern de la Universitat:

-Elaborar i implantar els canals generals propis de la Universitat (Portal web, UABDivulga, xarxes socials, canals videogràfics, etc.) que projectin la UAB, la seva docència, la recerca i les activitats arreu del món.
-Impulsar la relació amb els mitjans de comunicació per tal de promocionar la Universitat, consolidar la seva marca i incrementar la seva reputació. 
-Promocionar l’oferta docent de la UAB (graus, màsters i doctorats) arreu de l’Estat i a nivell internacional, per tal de captar els millors estudiants.
-Garantir el desenvolupament de la Identitat Visual (Marca UAB), i supervisar la seva correcta aplicació.
-Gestionar la demanda d’informació dels futurs estudiants i d’altres usuaris a través de diferents canals.
-Col·laborar en la gestió de la informació i comunicació interna.
-Definir les directrius de disseny de les pàgines web, aplicacions i serveis en línia, pel que fa a la presentació, usabilitat i accessibilitat.

Missió de l’Oficina de Compromís i Comunitat:

L’Oficina de Compromís i Comunitat té la missió de potenciar la participació estudiantil, fomentar el desenvolupament dels interessos culturals i constituir-se com un instrument fonamental per promoure una universitat gestionada amb criteris ASG (ambientals, socials i de bon govern). Per fer-ho, impulsa la participació universitària i l’adquisició de competències transversals, desenvolupa un projecte de cultura diversa, plural i responsable, i promou la implicació activa de tota la comunitat universitària en la integració dels valors de responsabilitat social. 

Funcions:

•    Fomentar la participació estudiantil mitjançant iniciatives i programes que incentivin la implicació activa de l'alumnat en la vida universitària.
•    Impulsar la formació en competències transversals a través d'activitats que reforcin el compromís social i ciutadà.
•    Desenvolupar projectes culturals que promoguin una oferta diversa, plural i responsable dins de la comunitat universitària.
•    Gestionar i desenvolupar un repositori de col·leccions de patrimoni artístic, pedagògic i científic, garantint la seva preservació, difusió i accessibilitat a la comunitat universitària i a la societat.
•    Integrar els valors de responsabilitat social en la gestió, la docència i la recerca, facilitant espais de debat i acció.
•    Garantir una universitat gestionada amb criteris ASG promovent bones pràctiques ambientals, socials i de bon govern.