Voluntariat

CROMA 2.0 - primària

CROMA 2.0

Voluntariat- Socioeducatiu Croma 2.0

• Tallers per a despertar l’interès per l’aprenentatge
  • 23 escoles públiques de Cerdanyola del Vallès, Montcada i Reixac, Rubí, Sabadell i Terrassa

• Infants de 5è i 6è de Primària en situació de vulnerabilitat socioeconòmica
  • 1 o 2 tardes a la setmana, a la franja de 16:30 a 18:30h

Els infants que viuen situacions de vulnerabilitat tenen més possibilitats de patir fracàs escolar. La manca d’un acompanyament personalitzat en el seu aprenentatge fa que els seus resultats se'n ressentin i provoca, també, que l’interès per les experiències que els ofereix l’escola disminueixi.

Amb el CROMA 2.0 volem ajudar-los a recuperar l’interès per aprendre, mitjançant tallers, dinamitzats per estudiants de la UAB, que els permetin convertir-se en els responsables de les seves descobertes i, d’aquesta manera, promoure que s’incrementi el seu interès per aquells coneixements que els ofereix l’escola.

A QUI S'ADREÇA?

A infants d’entre 10 i 12 anys, que mostren dificultats en el seguiment escolar i es troben en situació de vulnerabilitat socioeconòmica.

COM POTS PARTICIPAR-HI?

Dinamitzant tallers educatius a les escoles i implementant dinàmiques de grup i projectes d’investigació per a l’alumnat, juntament amb altres estudiants de la universitat

QUAN?

De dilluns i dimecres o dimarts i dijous, de 16:30 a 18:30h