Sala de premsa

Tanquem per descans d'estiu

FAS- Cloenda 2021

Les oficines de la Fundació Autònoma Solidària romandran tancades per descans de l'equip del 7 al 29 d'agost.

27/07/2021

L'equip de la FAS marxa de vacances d'estiu per descansar i tornar amb forces pel nou curs 2021-2022.  Les oficines romandran tancades del 7 al 29 d'agost.

Aquest curs 2020-2021 ha estat encara molt marcat per la situació sanitària pel coronavirus, tot i així hem atès més de 1273 persones a través dels programes d’acció social i hem comptat amb la participació voluntària de 197 persones, la gran majoria d’estudiants de la UAB. A més, han participat en les activitats de formació i sensibilització 5153 persones de la comunitat universitària.

En la mateix línia que aquest vídeo que vam dedicar als voluntaris en la gala de cloenda, ens acomiadem del curs agraint el suport rebut de les persones que han fet possible la tasca desenvolupada. Gràcies als estudiants de la UAB, al PAS i PDI, al Patronat, al Consell consultiu, a l'equip de govern, als grups de recerca, a les facultats i serveis de la universitat, als finançadors, al personal d'altres entitats del tercer sector, de la resta d'universitats i de l'administració pública, als proveïdors, als mitjans de comunicació...moltes gràcies i us destigem un estiu regenerador!