Sala de premsa

Taller online sobre la sobirania alimentària

Sobirania Alimentària

El 13 de maig el programa de Salut de la FAS organitza un taller online sobre la sobirania alimentària i la seva influència en la Salut. En aquesta formació ens preguntarem d’on ve el que consumim, com s’ha elaborat, en quines condicions i per què paguem un determinat preu.

24/04/2020

Què és la sobirania alimentària? I la seguretat alimentària? Aquestes qüestions seran resoltes el proper 13 de maig en una formació organitzada pel Programa de Salut de la Fundació Autònoma Solidària, que explicarà la relació entre els conceptes de sobirania alimentària i seguretat alimentària amb la salut. A més, un altre punt important serà l’autoproducció i l’autogestió com a  drets per garantir la disponibilitat d’aliments. El taller tindrà lloc de 15:30 a 17:30 h i es realitzarà de manera online a través de la plataforma Zoom.

Arrel l’increment de polítiques neoliberals, la fam i la malnutrició no per absència d’aliments, sinó de drets, aquesta formació farà esment de les alternatives que tenim al nostre abast, per cuidar-nos al mateix temps que cuidem l'entorn i els recursos naturals.

El taller compta amb la participació del col·lectiu Hortet de l’Autònoma, que gestiona, manté i cultiva un hort ecològic dins dels terrenys de la universitat. Té l’objectiu d’aproximar el món agroecològic a la comunitat universitària i a la societat i avançar cap a un model econòmic alternatiu.

El Programa de Salut de la FAS té la finalitat de promoure estils de vida saludables entre l’alumnat de la UAB. Pretén fomentar l’intercanvi d’informació fiable i contrastada per tal que els estudiants puguin prendre decisions responsables i informades sobre els hàbits, pràctiques i consums propis.

Us podeu inscriure en la formació en el següent formulari. Si teniu alguna consulta relativa al taller adreceu-vos a programa salut.fas@gmail.com