Sala de premsa

Publicada una oferta per fer pràctiques extracurriculars a la FAS

Logo FAS
La FAS oferta una nova plaça per a l’estudiantat de la UAB que tingui interès en fer pràctiques extracurriculars fins a final de curs. La plaça que s’ofereix està vinculada a l’àrea de voluntariat i la data límit de recepció de candidatures serà el 4 d’abril.

25/03/2019

La Fundació Autònoma Solidària (FAS) obre les portes a una nova incorporació per sumar-se al seu equip. Es tracta d’una plaça per a fer pràctiques extracurriculars per donar suport a la gestió del voluntariat, i està destinada a tots aquells estudiants de la UAB que tinguin interès en conèixer de primera mà com treballa una entitat social universitària del tercer sector.

S’ofereix una jornada de treball de 20-25h/setmana amb horari flexible fins al mes de juliol de 2019.

L'estudiant es formarà i donarà suport, sota la supervisió de la persona tutora, en les següents tasques:

• Suport a la gestió de les activitats formatives i de sensibilització organitzades per la FAS i vinculades als programes de voluntariat.
  • Atenció i informació a alumnes: presencial, telefònicament i a través de correu electrònic i altres xarxes socials.
  • Actualització i manteniment de la base de dades de l’entitat.
  • Contacte amb ponents per sol·licitud de materials, eines i dades econòmiques.
  • Preparació de dossiers i materials dels cursos i jornades.
  • Introducció de les dades d’inscripció a les activitats.
Podreu trobar tota la informació específica relativa a la plaça ofertada a l’espai web del Servei d’Ocupabilitat de la UAB on, a més, trobareu els procediments per inscriure-us, si finalment teniu interès en presentar-vos.

L’ID de la plaça a Nexus és 25123 i el nom de la oferta: Estada de Pràctiques - Suport a la Gestió de Voluntariat. La data límit de recepció de candidatures és el dijous, 4 d’abril de 2019.

Cal recordar que per accedir a aquest tipus d’ofertes és necessari tenir l’expedient obert, haver superat 120 crèdits i estar matriculat almenys d’una assignatura.