Sala de premsa

Places de monitoratge pel Campus Ítaca 2022

Monitors Ítaca 2022

Des d’avui fins el dia 22 de maig queda oberta la convocatòria de sol·licitud de places de monitors i monitores pel Campus Ítaca d’enguany.

11/05/2022

Ja està oberta la convocatòria de monitors i monitores pel Campus Ítaca d’aquest curs. El Campus Ítaca és un programa socioeducatiu de la Fundació Autònoma Solidària, adreçat a nois i noies de 3r de la ESO que realitzen una estada a la universitat durant els mesos d’estiu.

Aquest any, el Campus Ítaca tindrà lloc del 27 de juny al 15 de juliol. Durant aquestes dates calen monitors i monitores que acompanyaran als joves a l’hora de realitzar les diverses activitats. La convocatòria contempla dos tipus de places diferents: monitors/es de grup, que donaran suport en la dinamització i acompanyaran els i les estudiants en les activitats; i monitors/es de transport, que els acompanyaran en els desplaçaments i hores de dinar.

Les persones interessades han d’enviar un correu a fas.seleccio@uab.cat  abans del 22 de maig, especificant per quina de les dues places s’aplica, i adjuntant un Curriculum Vitae i una carta de motivació.