Sala de premsa

La FAS busca persones voluntàries amb perfil sènior

Voluntariat Senior FAS
El ‘Programa Acollida a persones refugiades’ i el ‘Programa de Justícia’ a centres penitenciaris d’adults de la FAS busquen voluntaris i voluntàries amb perfil sènior per donar suport i acompanyar a les persones beneficiàries dels programes. La dedicació és d’un cop a la setmana i l’horari és flexible.

26/10/2018

No només l’estudiantat pot fer un voluntariat a la UAB. La Fundació Autònoma Solidària (FAS), en el marc de la seva missió per construir una universitat solidària i compromesa amb la realitat social, també busca perfils amb més experiència per als seus programes.

D’una banda, el ‘Programa d’Acollida a persones refugiades’ té una branca de voluntariat dedicada a l’acompanyament social, on les persones voluntàries donen suport a la integració social i autonomia de les persones sol·licitants de protecció internacional residents al Campus UAB. Aquest projecte està orientat a facilitar el coneixement de l’entorn i oferir suport i guiatge a través de la creació d’un vincle de confiança. La dedicació és d’un cop a la setmana, durant 2-3 hores, en horari variable de matí o tarda.

D’altra banda, el ‘Programa de Justícia’ col·labora amb centres penitenciaris d’adults (Brians i Quatre Camins) on els voluntaris i voluntàries duen a terme activitats acadèmiques i sociolaborals, i també d’oci, desenvolupament personal o fisicoesportives. En aquest cas, la dedicació és d’un cop a la setmana de dilluns a diumenge i l’horari és variable segons cada activitat i centre.

Si estàs interessat en formar part del #ComandoVoluntariat o vols més informació sobre els nostres voluntariats, envia’ns la teva consulta a fas.voluntariat@uab.cat o truca’ns al 93 581 4715.