Sala de premsa

Et puges a l'onada del voluntariat?

Inici voluntariat FAS 19-20

S’acaba l’estiu però et proposem que segueixis surfejant a l’onada del voluntariat. A la FAS et proposem que t’apuntis a un dels programes de voluntariat universitari. Et refrescarà per dins!

09/09/2019

L’inici del mes de setembre significa el començament de moltes coses. Entre elles l’inici del final de l’estiu. Però també l’inici de noves experiències. La Fundació Autònoma Solidària (FAS) et proposa que et sumis a algun dels programes de voluntariat universitari.

El voluntariat universitari és la participació activa i voluntària en el marc de la universitat per acompanyar persones en risc d'exclusió social o que es troben en situacions de vida difícils, per contribuir a millorar-ne les condicions de vida i obrir-los noves opcions de futur. És també la participació activa en accions i campanyes encaminades a la denúncia i la sensibilització sobre les desigualtats socials, la salut i el medi ambient que demostren un compromís amb la transformació social i la justícia global.

El curs passat més de 400 persones es van sumar a l’equip de voluntariat de la FAS, en el programa de Justícia (en centres penitenciaris i de justícia juvenil), en el CROMA 2.0 (a escoles del Vallès, acompanyant infants en situació de vulnerabilitat), en el programa Acollida a persones refugiades, en el de medi ambient o de promoció de la salut al Campus, entre d’altres. Les persones que fan voluntariat a la FAS reben prèviament una formació vinculada a la seva activitat i es poden convalidar la participació amb crèdits ECTS.

A les nostres xarxes socials tens vídeos on voluntaris i voluntàries expliquen les seves vivències. O també les trobes aquí al web.

Si et resulta interessant i t’agradaria saber més sobre les opcions de voluntariat a la UAB, emplena aquest formulari per a demanar més informació o acosta’t a la nostra oficina de la plaça Cívica. Vine a surfejar a l’onada del voluntariat i experimenta com de refrescant i enriquidor pot ser.

ACTUALITZACIÓ: Publicades les dades de les sessions informatives de cada programa
En aquest enllaç hi trobes la programació: https://www.uab.cat/doc/SessionsInformativesVoluntariat20192020