Sala de premsa

El calendari de 2019 de la FAS posa al centre la Salut

El programa de Salut ha realitzat el nou calendari de la Fundació Autònoma Solidària per a l’any 2019. El projecte ha estat desenvolupat amb la col·laboració del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya i recull les diades i les activitats que es realitzaran al llarg de l’any a la UAB.

04/02/2019

“Acabar amb el masclisme és una lluita de tots que no pot esperar” o “busca l’hospital més proper i dóna sang” són alguns dels missatges del calendari d’aquest any. El Programa de Salut vol fer reflexionar sobre drogues, sexualitat, qüestions de gènere, i més, associant cada mes a una temàtica.

Al març “acabem amb el masclisme”, en motiu del Dia Internacional de les Dones, al maig “deixa de fumar”, en motiu del Dia Mundial Sense Fum, a l’octubre reflexiona al voltant de les malalties mental, en motiu del Dia Mundial de la Salut Mental o dóna sang al juny pel Dia Mundial dels donants de sang.

El calendari també fa un recull de les activitats més importants que realitzarà el programa durant l’any. El tret d’inici es donarà amb el “Taller de Visions i Reflexions al voltant de les Drogues” i el seguiran el “Concurs sobre relats eròtics” i la Festa Major de la UAB, entre d’altres.

Programa de Salut

El programa de salut de la FAS promou estils de vida saludables a través de la reflexió crítica. L’objectiu és que l’estudiant pugui decidir quina és la millor manera de cuidar-se sabent quins són els riscos als que es pot exposar.

Un dels acompliments del programa durant el 2018 la UAB va ser rebre el segell “Q de Festa” per a la Festa Major, una acreditació que demostra que la universitat compleix amb els criteris de salut, benestar i qualitat d’oci durant les seves celebracions.

Vols implicar-te o formar-te amb el programa? Posat en contacte amb programa programasalut.fas@gmail.com per informació per ser Agent de Salut al campus o consulta els propers tallers disponibles, amb reconeixement de 2 crèdits ECTS