Sala de premsa

“Dudas entre sábanas”: un TFG per resoldre dubtes de sexualitat

Dudas entre sábanas
“Dudas entre sábanas” és un projecte impulsat per tres estudiants de psicologia de la Universitat Autònoma de Barcelona que té la intenció de difondre i fer arribar als joves informació sobre sexualitat que són tabú a la societat.

25/02/2020

Natalia Vargas, Blanca Torre i Laia Violan, tres estudiants de Psicologia de la Universitat Autònoma de Barcelona estan duent a terme el TFG titulat “Dudas entre sábanas”. Es tracta d’un projecte que compta amb el suport del programa de Salut de la Fundació Autònoma Solidària. El TFG posa la mirada en parlar obertament de la sexualitat, afectivitat i seguretat en la intimitat. Mitjançant les xarxes socials i internet, es vol disminuir el tabú i funcionar com a portal d’informació sobre sexualitat.

Amb aquest objectiu, han creat un perfil en diferents plataformes de xarxes socials: Instagram, Twitter, CuriousCat. En aquests canals hi pengen materials sobre temes com el pH vaginal, anticonceptius, la menstruació o higiene abans del sexe, entre d’altres.

A més, el blog compta amb un apartat de consultori de dubtes que és completament anònim i gratuït, on qui vulgui pot preguntar qüestions de sexualitat sense embuts.

Aquest TFG es desenvolupa amb la metodologia d’Aprenentatge Servei la qual cosa significa que les estudiants estan amb aquest treball fent un aportació social segons una necessitat real detectada pel programa de Salut de la FAS.