Sala de premsa

2a graduació dels joves Prometeus

Imatge Prometeus

Dos estudiants de la UAB, del programa Prometeus, es graduen en un acte presidit per l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, que va reconèixer la superació i persistència dels joves.

24/11/2022

Prometeus és un programa comunitari que es va iniciar al curs 2016-2017 al barri del Raval per part de l’AEIRaval i el Periódico El Raval. Té com a objectiu garantir l’accés als estudis superiors als joves dels instituts públics dels barris més vulnerables de Barcelona.

El projecte està orientat a garantir la igualtat d’oportunitats acadèmiques i aconseguir que el màxim de joves del Raval puguin accedir als estudis superiors i els finalitzin amb èxit, per tal de ser uns referents per a les noves generacions del barri. Els motius econòmics, les competències lingüístiques i l’expectativa educativa són algunes de les causes que dificulten l’accés a la permanència a la universitat d’aquests joves.

En aquesta segona a promoció es van graduar 9 joves, dels quals 2 han estat estudiants de la UAB: Karla Andrea Silvia Gomes, graduada en infermeria i, Laraib Asghar, en ADE.