Go to main content

The UAB's technology congress MEMEnginy returns on 21 April

06 Apr 2022
Share via WhatsApp Share via e-mail

The MEMEnginy congress will be held once again to connect students with the business world, by giving support to young talent and introducing them to the professional world. This technological event will take place on 21 April and will bring together students from the School of Engineering through a series of conferences, speed meetings and networking. Over 1500 people, 15 speakers and 40 different businesses will be participating.

Imatge de la Memenging 2022

La #MEMEnginy22, que tindrà lloc el dijous, 21 d’abril, organitzat per l'Escola d'Enginyeria, promet tornar a connectar tot el talent jove que hi participi amb el món laboral. Els assistents podran conèixer les últimes tendències venint a més de 15 conferències, workshops i entrevistes. Més de 35 stands permetran tractar de primera mà amb cada empresa, provant les seves demos i participant en sortejos.

Així doncs, la MEMEnginy22 també comptarà amb un speed dating, un format innovador en què alumnes i tota una gamma d’empreses realitzaran entrevistes ràpides 1 to 1Els assistents podran fer servir l’espai a la MEMEnginy com a plataforma per a fer networking, fent créixer la xarxa de contactes. Algunes de les empreses que seran presents i col·laboren amb la #MEMEnginy22 són NTTDATA, Accenture, Boehringer Ingelhiem, EY España, ITnow, KPMG i Roche.

Dos dies abans de la inauguració, el 19 d'abril, es farà la inauguració a la Sala de Graus de l'Escola d'Enginyeria, una activitat que donarà el tret de sortida a l'esdeveniment. Serà de 17.00 a 19.00 h. Hi participarà Javier Lafuente, rector de la UAB; Daniel Marco, director general d’Innovació i Economia Digital de la Generalitat de Catalunya; Ramón Vilanova, director de l'Escola d'Enginyeria de la UAB i Marc Calafell, coordinador de l'esdeveniment #MEMEnginy22. Hi intervindrà Eduard Barcons, Director de Banca Institucional -Catalunya i Balears.

Aquest dia es faran dues conferència: d'una banda, una xerrada "NTT Data, de projectes i el nou Living Lab de Barcelona", a càrrec de Manuel Sanchez Rodríguez, Microsoft MVP Azure y Technical Manager & Azure Evangelist i de Francisco Javier Galeote, de Microsoft Alliance Manager en NTT Data. I d'altra banda, una altra xerrada sobre "Disrupció de la Intel·ligència Artificial - Malalties Minoritàries al camp de la salut", a càrrec de Francesc Cayuela, President FECAMM i Fundador de BDCare Research.
L'activitat finalitzarà amb un Coffee-break a l'exterior de l'Escola a càrrec de l'organització.

Més informació:

The UAB, with Sustainable Development Goals