Visita la UAB Totes les activitats i continguts per descobrir la UAB i el campus presencialment o online. T'esperem a la UAB!

Totes les activitats del programa Visita la UAB

El màster en 1 minut #challenge

Per què el màster? I per què a la UAB?

Ara que totes i tots ens hem fet amics de la webcam, hem convidat a les coordinacions dels màsters oficials i els màsters i postgraus propis de la UAB a explicar-nos el seu programa en un vídeo de menys d’1 minut. Un senyor repte!

Cultura en Viu

Promoció cultural a la UAB

Gaudeix d’una programació cultural estable i d’una oferta formativa en música, dansa, escriptura i teatre amb reconeixement acadèmic. Visita el web de Cultura en Viu i descobreix com la cultura no s'atura i segueix viva online!

Màsters i postgraus

Màsters i postgraus de la UAB

Preus, lloc de realització, horaris, sortides professionals... tota la informació sobre cadascun dels nostres màsters i postgraus. I si et queden dubtes, emplena el formulari i te’ls responem aviat!

Cursos MOOC per batxillerat

Cursos online de la UAB

A banda dels cursos que ofereix Coursera, oferim gratis a tots els centres de secundària els cursos MOOC de la UAB mentre duri el confinament. Contacta'ns a mooc@uab.cat.

Olimpíada Matemàtica

Prepara’t per l’Olimpíada

Les Sessions de Resolució de Problemes Matemàtics (RePMat) a més de ser útils per a la preparació de l'Olimpíada, són també una introducció a tècniques que els estudiants podran utilitzar tant a Batxillerat com a la universitat.

Olimpíada de Geologia

T’agraden les Ciències de la Terra?

La UAB és una de les seus a Catalunya de l’Olimpíada de Geologia. A les Geolimpíades, a més de la competició acadèmica, pots fer multitud d’activitats complementàries com ara tallers pràctics, excursions geològiques, conferències, etc.

Olimpíada de Biologia

Ets fan de la Biologia?

La Facultat de Biociències de la UAB és una de les seus de l'Olimpíada de Biologia de Catalunya, una competició que va adreçada a tu si ets de 2n de batxillerat i el que vols és desenvolupar-te en aquesta ciència.

Jornades de Química Interactiva

T'apassiona la química?

Si fas batxillerat i t'agrada la química, vine a les Jornades de Química Interactiva, una activitat on podràs experimentar en el laboratori de la Facultat de Ciències de la UAB i que farà que t'interessis encara més per aquest àmbit.

Geografia en Acció

T'interessa la geografia?

Si estudies segon cicle de l'ESO o Batxillerat i tens curiositat per la geografia, la jornada Geografia en Acció està dirigida a tu. Durant aquesta activitat podràs experimentar com és estudiar un grau relacionat amb la geografia i quines possibilitats t'aporta.

Els Divendres del Dret

T'agrada el dret?

Si estudies batxillerat i estàs pensant en estudiar un grau vinculat al dret, no et perdis els Divendres del Dret, una activitat que et convertirà en aprenent de jurista i on faràs el seguiment, l'elaboració, la presentació i la resolució d'un cas d'actualitat.

Els Dissabtes de la Física

Descobreix el món de la física

Si estudies batxillerat i t'agrada aquest àmbit, vine als Dissabtes de la Física! Assisteix a conferències de professionals en el sector i visita i experimenta en els laboratoris de la UAB.

Els Dissabtes de les Matemàtiques

Ets un f4n de les m4tes?

Dirigit als estudiants de batxillerat, els Dissabtes de les Matemàtiques són una activitat per mostrar-te com són les mates en el món actual a través de conferències i tallers pràctics.

Olimpíada Clàssica

Demostra els teus coneixements en cultura clàssica

Si estudies batxillerat, el grau de ciències de l'antiguitat et convida a participar en l'Olimpíada Clàssica, que consisteix en dues proves diferents de grec i llatí. Apunta-t'hi!

Tech Party UAB

Videojocs i Universitat

L'Escola d'Enginyeria de la UAB acull la Tech Party UAB, una trobada pels amants dels videojocs on pots trobar retransmissions de partides, xerrades de professionals en el sector i la competició University e-Sports

10alamenos9

Nanociència i nanotecnologia

La Facultat de Ciències de la UAB participa en el Festival 10alamenos9, una activitat que busca apropar-te a la nanociència i la nanotecnologia a través de tallers, seminaris i visites.

Olimpíada d'Economia

L'assignatura d'Economia de l'Empresa és el teu top?

Inscriu-te a la fase local de l'Olimpíada d'Economia estatal a la Facultat d'Economia i Empresa de la UAB. A més de seleccionar-te, pots guanyar matrícula gratuïta de 1r curs en un dels graus d'aquesta facultat. Fes números!