Cursos d'especialització Més de 400 cursos per fer un pas endavant en la teva carrera professional. Tria futur, tria UAB.

Modalitats de pagament

La UAB accepta diferents formes de pagament, però no totes són aplicables a tots els programes. Alguns cursos d'especialització ofereixen també la possibilitat de fraccionar el pagament. Per conèixer en detall les formes de pagament i la possibilitat de fraccionar-lo, consulta la fitxa de l'estudi que t'interessa a l'oferta de cursos d'especialització.

Les formes de pagament més habituals són les següents:

  • Targeta de crèdit o dèbit (TPV-Terminal punt de venda)
    Pots realitzar el pagament amb targeta de crèdit o de dèbit. Les úniques targetes que acceptem, però, són Visa i MasterCard.
    Recorda que moltes targetes tenen un límit disponible diari. Si no el coneixes, assegura’t que aquesta limitació és superior a la quantitat que vols fer efectiva contactant amb la teva entitat bancària.
  • Document de pagament (Entitat financera)
    Es tracta d’un document amb codi de barres que et permet realitzar el pagament de manera presencial a qualsevol oficina de BBVA ja sigui en efectiu, amb xec o al caixer automàtic.
  • Transferència bancària
    També pots realitzar el pagament fent-nos una transferència bancària. En el moment de triar aquesta modalitat de pagament, hauràs d’imprimir el document que es generarà automàticament amb les dades bancàries on fer la transferència.
  • Factura d’empresa o d’autònom
    Si alguna institució o empresa es fa càrrec de la teva matrícula, de manera total o parcial, t’ha de fer una carta timbrada amb el segell de l'empresa on hi constin:
    • Les seves dades fiscals (Nom fiscal, NIF i raó social)
    • El nom del programa al qual et matricules
    • L’import del qual es fa càrrec l'empresa
    • El teu nom i cognoms complets
    Amb aquesta modalitat la Universitat Autònoma de Barcelona facturarà directament a l’empresa o institució la teva matrícula.


En qualsevol cas, pots demanar-nos una factura en el moment de formalitzar la teva matrícula. Hauràs de triar la modalitat "document de pagament" o "transferència" i en acabar el procés de matrícula, no fer cap pagament i enviar un correu electrònic a ep.factures@uab.cat. Un cop la rebis, segueix les instruccions que hi figuren per tal de procedir al seu pagament.

Si tens qualsevol dubte, pots consultar l’RD 1619/2012 de 30.11.2012 que regula les obligacions de facturació.