Vés al contingut principal

Xerrades projectades per estudiants a la VII Setmana Saludable i Sostenible

11 abr. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Al llarg de la Setmana Saludable i Sostenible (del 4 al 8 d’abril) van tenir lloc diverses xerrades sobre l’adquisició d’hàbits saludables, sostenibles i respectuosos amb el medi ambient, projectades i organitzades per estudiants, on es buscava l’assistència de treballadors.
setmanasaludable
La Setmana Saludable i Sostenible, que aquest any ha tingut lloc del 4 al 8 d’abril, és un dels actes centrals del projecte Campus SiS pensat per a promocionar activitats entre la comunitat universitària que afavoreixin l’adquisició d’hàbits saludables, sostenibles i respectuosos amb el medi ambient, des de diversos punts de vista (salut personal, mobilitat, medi ambient...). A més, s'emmarca dins del projecte UAB Campus Saludable i Sostenible, que vol donar continuïtat i impuls a l'aposta de la Universitat pel foment d'aquests hàbits.

Al llarg d’aquesta setmana s’han realitzat tant activitats com xerrades i tallers relacionades amb la temàtica. Aquestes activitats, les han proposades i dissenyades els mateixos estudiants —com a forma de ensenyament horitzontal i promou la participació de treballadors de la UAB.

Alguna d’aquestes activitats projectades per estudiants, que han sigut tot un èxit, és la que es va realitzar el dimecres 6 d’abril a les 12h a la Sala d’Actes de l’Àgora, El cervell dinàmic corre per canviar el cervell”, a càrrec de David Costa.  Amb aquesta activitat s’ha aprofundit en com l’activitat física modifica les capacitats cognitives (com la memòria, atenció...) i també executives.

Mitjançant la xerrada Al·lèrgens en els aliments i el seu etiquetatge, el dijous 7 d’abril a les 12h al Aula 4 de la Facultat de Veterinària, s’han donat les eines per prendre consciència dels al·lèrgens que hi ha en els aliments que ingerim cada dia i com es poden identificar a l’etiquetatge.

A més a més, col·lectius de la UAB com Swing UAB, Centaures i Ganàpies han realitzat tallers relacionats amb les activitats que normalment promouen al campus.

Dins de