Vés al contingut principal

Xerrada sobre la “Inserció laboral amb perspectiva de gènere” a la Facultat de Veterinària

05 feb. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Les jornades amb “franja d’activitats" es van crear amb la finalitat de facilitar l’organització i assistència a activitats no acadèmiques i treure així més profit de la concentració de coneixement divers que té lloc al campus. L’Observatori per la Igualtat de la UAB organitza la xerrada en aquest context.
IMG_participacio_civica
El proper dimarts 18 de febrer, a les 13h, tindrà lloc a la sala de graus de la Facultat de Veterinària la xerrada “Inserció laboral amb perspectiva de gènere” en el context de “la franja d’activitats”. La formadora experta en matèria d’igualtat i ocupació, Maden Castillo, s’ocuparà de presentar la discussió.

Maden Castillo és consultora i formadora especialitzada en comunicació, lideratge i igualtat. Treballa en Exedra. Una empresa que va ser creada a partir de la necessitat de treballar el talent emocional a les empreses.

Continua la proposta de l’Equip de Govern de la UAB per crear una “franja d’activitats”. En el segon semestre es gaudirà de quatre jornades en la que es realitzaran activitats al campus amb la finalitat de facilitat la relació entre l’alumnat.

El dia 18 de febrer serà el primer d’aquests quatre dies; a més del 18 de març, 16 d’abril i el 15 de maig, en el que les activitats acadèmiques s’aturaran per donar pas a activitats culturals, des de les 13h fins les 15h.

La xerrada serà una activitat d’inscripció gratuïta i oberta per estudiants i alumni de la UAB que tractarà de analitzar la situació laboral i la orientació professional des d’un punt de vista amb perspectiva de gènere.

Dins de