Vés al contingut principal

Vídeos de la Fira virtual de mínors

04 abr. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

No vas poder assistir a la Fira virtual de mínors? Doncs ja estan disponibles les gravacions de les sessions informatives on els diferents professors i professores t'expliquen en què consisteixen i resolen dubtes.

Fira virtual de mínors de la UAB

T'has perdut la Fira virtual de mínors de la UAB? Ja pots veure els Vídeos de les sessions informatives.

T’agradaria fer un mínor però no et vas poder connectar a la Fira virtual de les sessions informatives per veure les presentacions? Et va fallar la connexió a Internet i vas perdre el fil? No et preocupis, ja pots veure (o reveure) les presentacions aquí.

Les sessions informatives les fan professors i professores de cada mínor: qui millor que ells per explicar-te els continguts? A més, compten amb la participació d'estudiants actuals que expliquen l'experiència, i al final de la sessió, els futurs alumnes fan una ronda de preguntes!

De moment pots trobar la presentació general, on el vicedegà de la Facultat de Filosofia i Lletres i la coordinadora del mínor en Evolució i Paleontologia Humana t’expliquen què és un mínor, com apuntar-t’hi, quins avantatges té, i fan un repàs de totes les ofertes que hi ha, que no són poques (19 mínors en 6 facultats diferents), a més, dos UABers t’expliquen l'experiència. Finalment, els futurs alumnes de mínors fan preguntes que també et poden interessar.

Visita’ns sovint, molt aviat publicarem més vídeos!

Mira quin mínor s’adapta a tu i al teu futur!

Visita la UAB

Dins de