Vés al contingut principal

Víctor Font tanca l'edició d'aquest curs del Programa Universitat-Empresa

27 juny 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El Programa Universitat-Empresa de la Facultat d'Economia i Empresa permet fer pràctiques externes supervisades per un tutor en empreses i institucions als estudiants d'ADE i d'Economia de la UAB. L'1 de juliol, tindrà lloc l'acte de cloenda de la 29a edició, que comptarà amb una conferència de l'empresari Víctor Font.
Museu de les Aigües de Cornellà de Llobregat
Museu de les Aigües de Cornellà de Llobregat (foto: Amadalvarez via Wikimedia Commons).
El proper 1 de juliol, a les 19 h, l'auditori del Museu de les Aigües (Carretera de Sant Boi, 4. Cornellà de Llobregat) acollirà l'acte de lliurament de mencions PUE als estudiants de la vint-i-novena promoció del Programa Universitat-Empresa de la Facultat d'Economia i Empresa. A l'acte, l'empresari Víctor Font, CEO de Delta Partners Group, pronunciarà la conferència "Un nou model de gestió per al Barça del futur". Hi intervindran també el vicerector d'Innovació i de Projectes Estratègics, Javier Lafuente, i el president del Consell Social de la UAB, Gabriel Masfurroll.

Font és empresari del sector de les telecomunicacions, continguts i tecnologia. És cofundador i CEO de DeltaPartners, una plataforma de consulta i inversió en l'àmbit de les telecomunicacions, els mitjans de comunicació i la indústria tecnològica. És també accionista fundador i conseller del diari Ara. Lidera actualment la plataforma de socis del F.C. Barcelona "Sí al futur".

Un programa amb èxit

El Programa Universitat-Empresa (PUE) és un programa de cooperació educativa que consisteix en pràctiques externes supervisades per un tutor en empreses i institucions per als estudiants dels graus d'Administració i Direcció d’Empreses i d'Economia en el tercer i quart curs.

PUE proporciona a l'estudiant la possibilitat d'aplicar els coneixements rebuts a la Universitat i facilita la seva incorporació al món professional amb un mínim d'experiència. L'empresa participant en el programa acull estudiants prèviament seleccionats segons el seu expedient acadèmic i amb el perfil adequat per a realitzar la tasca prevista en el pla de formació, sense que això impliqui una relació laboral.

Per assistir a l'acte, és necessari escriure prèviament a l'adreça p.universitat.empresa@uab.cat.

Dins de