Vés al contingut principal

Un recital de poesia reivindica la presencialitat a les facultats d'humanitats

11 des. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El recital, pensat especialment per l’alumnat, reivindica la presencialitat a les facultats d’humanitats.

Recital Poesia

El proper 15 de desembre a les 12 h tindrà lloc a l’auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB el festival poètic “De Safo a Leveroni: pels corriols de la poesia”, com a acte simbòlic que reivindica l’ampliació de la presencialitat a les facultats d’humanitats. L’acte està pensat especialment per a l’alumnat.

La recitació anirà a càrrec de professors i professores de la facultat que diran poemes en diverses llengües, fent un recorregut per poetes i poetesses de la literatura occidental: Safo, Catul, Guillem de Berguedà, Maria de França, Dante, Vittoria Colonna, Juana Inés de la Cruz, J. Christian F. Hölderlin, William Wordsworth, Joseph von Eichendorff, Percy B. Shelley, Charles Baudelaire, Emily Dickinson, Rosalía de Castro, Konstandinos Kavafis, Gabriela Mistral i Rosa Leveroni. Les poesies seran recitades en les llengües originals i en traducció i, en alguns casos, il·lustrades per músiques compostes per autors que van de Schumann a Raimon.

En un moment en què es permet l’accés a gairebé tots els espais generadors d’activitat econòmica i -amb més restriccions- cultural, la universitat continua obligada a mantenir només la presencialitat en les pràctiques de laboratori i els exàmens. La Facultat de Filosofia i Lletres organitza aquest acte per denunciar que els estudiants del centre són perjudicats per aquesta mesura atès que gairebé no tenen pràctiques de laboratori.

Per assistir-hi cal omplir el següent formulari i complir les següents normes: en primer lloc, dur mascareta tant a l’exterior com a l’interior de l’auditori mentre duri l’acte, mantenir la distància de seguretat en l’accés a l’auditori, ocupar només els seients habilitats i, un cop finalitzat l'acte, desallotjar ordenadament la sala per la porta d’emergència, seguint les indicacions dels personal competent.

Dins de