Vés al contingut principal

Un projecte del grup de recerca PAFIU de la UAB, entre les 100 millors idees emprenedores d'Iberoamèrica

24 jul. 2014
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La idea del grup de recerca ha estat seleccionada pel programa IDEup de RedEmprendia -la xarxa iberoamericana d'universitats- dirigit a detectar, impulsar i premiar les millors idees emprenedores proposades per universitaris. Fins el 8 d’agost es poden votar les millors propostes.

Una consultoria d'abast internacional orientada al diagnòstic i al foment del pensament crític, l'autoregulació i la creativitat en els àmbits de la família i la docència és la idea que PAFIU ha presentat al programa IDEup. Aquest grup de recerca internacional integrat per professors, investigadors i personal en formació de diverses universitats d’Espanya i Llatinoamèrica, entre elles la UAB, està orientat a l’anàlisi i el foment de millors maneres d’aprendre a la universitat.

La proposta presentada per PAFIU ha estat una de les 100 idees preseleccionades del programa. D’aquestes 100, IDEup n'escollirà 30 valorant el nivell d’innovació assolit i el seu potencial impacte social i econòmic. Els projectes guanyadors tindran l’oportunitat de viatjar a Mèxic per seguir perfeccionant les seves habilitats emprenedores.

Del 16 al 8 d’agost es podran votar públicament les idees preseleccionades per la organització com les millors idees emprenedores inscrites al programa IDEup.

Entra aquí per veure la proposta del grup de recerca PAFIU