Vés al contingut principal

Un nou curs forma en perspectiva de gènere en recerca

10 nov. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

L’Observatori per a la Igualtat de la UAB imparteix una formació amb l’objectiu de facilitar als alumnes de doctorat els coneixements fonamentals per crear projectes que tinguin en compte aquesta perspectiva.

Estudiants

L'Observatori per a la Igualtat de la UAB, juntament amb l’Escola de Doctorat i la unitat de projectes estratègics, organitzen un curs sobre perspectiva de gènere en recerca amb l’objectiu de facilitar els coneixements fonamentals per revisar la pràctica investigadora i crear projectes de recerca i tesis doctorals que tinguin en compte aquest enfocament.

Aquesta formació transversal que està adreçada a l’alumnat de doctorat de la UAB, s’ofereix anualment i té una durada de 4 hores. La realització d’aquest curs respon a la mesura 3.5 del Tercer Pla d’acció per a la igualtat entre dones i homes de la UAB: “Proporcionar formació sobre la perspectiva de gènere en el doctorat i en els grups de recerca, a l'alumnat, als equips directius i al personal tècnic i investigador”. Compleix de la mateixa forma la mesura 3.10, que estipula: “Desenvolupar el programa d’accions formatives de l’Observatori per a la Igualtat en matèria de gènere i igualtat adreçat a professorat, personal d’administració i serveis i alumnat”.

Es pot accedir a més informació sobre el curs a través d’aquest enllaç, i per saber més sobre perspectiva de gènere en docència i recerca es pot consultar més informació mitjançant aquest enllaç.

Dins de