Vés al contingut principal

Un congrés aplega experts en creació i gestió del coneixement col·lectiu

10 nov. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Professionals del sector de la formació i experts del món acadèmic parlaran de creació i gestió del coneixement col·lectiu al sisè congrés internacional de l'Equip de Desenvolupament Organitzacional, que tindrà lloc de l'11 al 13 de novembre.

Sisè congrés internacional EDO

De l'11 al 13 de novembre, l'Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO) de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB organitza el seu sisè congrés internacional, que es desenvoluparà en línia. La inauguració del congrés tindrà lloc el dia 11, a les 9 h, i comptarà amb la participació de la rectora de la UAB, Margarita Arboix.

Durant el congrés, es debatrà sobre els nous plantejaments aplicats en els procesos de creació i gestió del coneixement col·lectiu, entre d'altres. Es tractarà sobre temes com l'aprenentatge social i informal en el lloc de treball i es promourà el treball conjunt entre la universitat, l'administració pública i el sector privat. Hi participaran professionals especialitzats en formació, recursos humans i inserció, personal docent i investigador universitari, responsables de centres de formació i estudiants.

L'EDO analitza, des de l'any 2003, els procesos de creació i gestió del coneixement a les organitzacions vinculades a l'educació i la formació. Des del 2010, col·labora amb el Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada en l'organització del congrés internacional que enguany arriba a la sisena edició. Des del 2018, hi col·labora també l'Escola d'Administració Pública de Catalunya.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Educació de qualitat