Vés al contingut principal

Un concurs fotogràfic i tallers gratuïts per promoure la cohesió social i els drets humans

20 feb. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Del 14 de gener al 31 de març, els i les estudiants de la UAB podran participar al concurs fotogràfic organitzat per l’Observatori Mediterrani de la Comunicació en commemoració de l’Any Internacional de la Moderació. També es realitzaran una sèrie de tallers.
Càmara
Per celebrar que l’ONU ha proclamat el 2019 com l’Any Internacional de la Moderació, l’Observatori Mediterrani de la Comunicació (OMEC) ha organitzat una sèrie d’activitats per involucrar l’estudiantat de la UAB en la promoció del diàleg, la tolerància, la comprensió i la cooperació de la societat actual entre les quals hi haurà un concurs fotogràfic i un cicle de tallers sobre comunicació, desenvolupament i canvi social.

La primera iniciativa tindrà lloc del 14 de gener al 31 de març i consistirà en el concurs fotogràfic “La imatge com a eina per a la cohesió social i la promoció dels drets humans”, organitzat per la Fundació Autònoma Solidaria (FAS) i emmarcat dins un projecte d’Educació i Comunicació pel Desenvolupament. Podran participar tots els estudiants de grau i postgrau de la UAB que ho desitgin i seran reconegudes amb una càmera i altres premis les tres millors fotografies.

D’altra banda, s’oferiran un seguit de tallers que es duran a terme a la Facultat de Ciències de Comunicació el 28 de febrer, el 14 de març i el 4 d’abril. La primera porta per títol “Comunicació participativa: posant-nos al centre de la informació per generar el canvi social” i el durà a terme la Thais Bonilla, periodista i experta en transformació social de l’Institut Internacional per l’Acció No-violenta (Novact). La segona jornada serà impartida per Juana Gallego, experta en comunicació i gènere de la UAB, i tractarà sobre informar sobre les violències masclistes. Per últim, Rodrigo Pietro, director de l’Institut Diversitas, farà el taller “Vacuna’t contra els rumors”.

Els tallers son gratuïts, però cal fer una inscripció a través del correu electrònic omec.info@gmail.com.

Dins de