Vés al contingut principal

Últims dies per veure l'exposició "La meva mascota" a la Biblioteca de Veterinària

04 feb. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Fins al 10 de febrer les fotografies corresponents al vuitè concurs de fotografia "La meva mascota", organitzat pel Consell de Col·legis de Veterinaris de Catalunya, estan exposades a la Biblioteca de Veterinària de la UAB.

Concurs

La convocatòria del concurs va rebre més de mil fotografies, que podien optar a dues categories: la fotografia més bonica i la més original. Dins de cada categoria hi havia un premi i dos accèssits, és a dir, va haver-hi un total de sis imatges premiades.

El premi va ser de mil euros i el lliurament es va dur a terme en un acte a la seu del Col·legi Oficial de Veterinaris de Barcelona. Posteriorment, es van exposar les fotografies a la Biblioteca Pública Carles Rahola (Girona) i a la Biblioteca de Vallcarca i els Penitents (Barcelona). Ara és el torn de la biblioteca de la Facultat de Veterinària de la UAB, que roman oberta de dilluns a divendres, de 8,30 h a 20,30 h.

Es poden veure les fotografies premiades també en aquest enllaç.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Vida terrestre