Vés al contingut principal

UAB Impuls s'integra en la xarxa Incorpora, per a la inserció laboral de persones en risc d'exclusió

12 jul. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El programa UABImpuls, que es desenvolupa conjuntament des del Servei d'Atenció a la Discapacitat - PIUNE i Treball Campus, ha passat a formar part de la xarxa Incorpora de l'Obra Social La Caixa.
UAB Impuls s'integra en la xarxa Incorpora
UAB Impuls va néixer amb l'objectiu de facilitar la inserció laboral d'estudiants i titulats i titulades amb discapacitat de la UAB. Desenvolupat conjuntament entre el Servei d'Atenció a la Discapacitat - PIUNE i Treball Campus, el programa acompanya els i les estudiants en la definició del seu objectiu professional, assessora en la confecció de les diferents eines de recerca de feina i ofereix la possibilitat de participar en un Club de Feina, entre d'altres serveis. A més, ofereix un servei per a les empreses en la difusió de les eventuals vacants i en la preselecció de candidats, informa sobre mesures de foment i incentius a la contractació de persones amb discapacitat i assessora en l'adaptació del lloc de feina.

Des del passat mes de juny, UAB Impuls ha passat a formar part de la Xarxa Incorpora de l'Obra Social La Caixa , el que permetrà ampliar els beneficiaris d'UAB Impuls, ja que atendrà totes les persones de la universitat que es trobin en situació o risc d'exclusió social.

"Incorpora", de La Caixa, és un programa d'intermediació laboral que combina les necessitats del teixit social i de l'empresarial. La integració de la FAS a la plataforma permetrà que totes les persones de la UAB que estiguin en situació de risc d'exclusió social puguin accedir a aquest programa per buscar feina.

Per a més informació, podeu contactar amb: fas.uab.impuls@uab.cat

Dins de