Vés al contingut principal

Trobada d'universitats saludables de la Xarxa Vives

23 abr. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La Trobada d'Universitats Saludables de la Xarxa Vives, tindrà lloc el dijous 3 de maig, d'11 a 14 h, a la sala de juntes del Rectorat, amb l'objectiu de facilitar un espai per conèixer i compartir estratègies de gestió de projectes saludables a la universitat.
Bicicleta Facultat de Veterinària
La UAB acull el dijous, 3 de maig, la Trobada d'Universitats Saludables de la Xarxa Vives, amb l'objectiu de facilitar un espai per conèixer i compartir estratègies de gestió de projectes saludables a la universitat, oferir formació específica als responsables de la intervenció en salut, i acordar el pla de treball per al període 2018-2019.

La trobada dirigida a vicerectors i personal tècnic de les unitats de Campus Saludables, de les Universitats de la Xarxa, començarà amb la presentació del programa d'universitats saludables de la Xarxa Vives, amb Ignasi Casadesús, secretari executiu d'aquest organisme, i anirà seguida del plantejament d'estratègies per estructurar i consolidar els projectes saludables, amb Andreu Benet, responsable del Campus SiS de la UAB.

La jornada també comptarà amb dues conferències amb debat posterior que se centraran en el nou enfocament de la salut contemporània, amb Rosa Pérez-Giménez, professora de l'Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa, i en les estratègies d'intervenció en la salut a totes les polítiques, a càrrec d'Esteve Saltó, responsable d'estratègia de comunicació de l'Agència de Salut Pública de la Generalitat de Catalunya. A més d'aquestes dues sessions, un dels pilars de la trobada és l'elaboració del pla de treball d'universitats saludables de la Xarxa Vives pel vinent curs escolar, per acabar els assistents es reuniran per extreure les conclusions de la jornada.

La Xarxa Vives és una institució sense ànim de lucre que representa i coordina l'acció conjunta de 22 universitats de quatre estats europeus en ensenyament superior, recerca i cultura. Des de l'any 1994, ofereix una plataforma que lidera serveis per a universitats, organitzacions públiques i privades i societat, amb l'objectiu de contribuir al procés de construcció i de desenvolupament econòmic i social d'aquesta regió universitària transfronterera de l'Europa Mediterrània.

Dins de